probleem met software voor mastera programmer

V

valdo

Kan mij iemand helpen om mijn mastera programmer werkent te krijgen ik draai onder win 2000 omdat ik met een netwerkaart zo op internet ga via adsl.

Ik heb al icprog geprobeert chip-cat maar biijde geven problemen ik namelijk niet in stand 1 3.5 mhz phoenix programmeren het programma loopt vast als hij de loader naar de kaart schrijft met icprog heb ik op 6 mhz phoenix stand 0 wel al verder geraakt maar na het programmern geen beeld .

volgens mij zijn de software paketten niet goed voor win 2000

Kan mij ook iemand zeggen hoe ik een jupiter 1 kaart moet programmeren in stappen en met welke software de keys heb ik .

dank bij voorbaat,

n.lindebrings@skynet.be

 
@valdo,

Probeer het eens met de laatste versie van Chip-Cat (2.3 meen ik)...daarmee moet het onder Win2000 wel lukken. Zowel Wafer-, Jupiter 1/2 als Fun-cards. Bovendien heb je hierbij geen loader nodig en het programma wijst zichzelf.

 
Hoi Gizmo,

Ik heb gedaan wat je me verteld hebt en ja hij doet het .Voorheen had ik chip-cat 2.2 en die gaf alleen maar errors en kopzorgen nu met 2.3 loopt hij als een trein en hij programmeerd men jupiter en men gold kaarten als de beste.

bedankt,

Valdo

 
Kun iemand mij de link voor Chip-Cat 2.3 toesturen ?

Heb ook problemen met een oudere versie onder Win2000 Pro.

Alvast bedankt.

Paul

paul_thePope@hotmail.com

 
Het email adres hierboven had moeten zijn:

paul_the_pope@hotmail.com

 
Enfin,

nu heb ik dus eindelijk Chip-Cat 2.3 (tesamen met de MASTERA programmer) maar ondervindt nog steeds problemen hiermee op mijn notebook (Compaq Armada 7800) onder Win2000 Pro UK met SP2 (op een andere (WinME) pc ging en gaat het nog steeds wel goed)!

Bij het proggen van een gw, krijg ik na stap 1 (de PIC file) bij het uitvoeren van stap 2 (de eeprom hex file) na dat omgeschakeld is naar stand 1 (Phoenix 3.5 mhz mode) de volgende error:

SetCommState function failed (win error code: 87)

De Chip-Cat 2.3 setting zijn als volgt:

Beide poorten op COM1

Speed medium, Clock 3.5. Mhz

Iemand enig idee ????

 
@Paul the Pope,

Zet de clock maar eens op 6.0 MHz en probeer het nogmaals (Wafer !).

 
@theGIZMO,

Nou werken als een trein (snap niet hoe ik op die 3.5 Mhz setting) gekomen ben. Waarschijnlijk had ik dan niet eens versie 2.3 nodig (had hiervoor nl. 2.2 en 2.0) !!!!

Nog een vraagje als het mag: heb ook een PICCARD-GOLD V1.1, die laat het echter afweten in 6.0 Mhz mode ("Loader doesn't work" error) bij stap 2 (mode 0, Phoenix 6 Mhz).

Wat kan hier de oorzaak van zijn ?

Bedankt nogmaals !

Paul

 
Bugje in de Mastera, hetzelfde doet zich voor bij de Ghostwriter.

 
Hierbij voegend dat ik het best goed vind dat Chipcat werkt onder een NT Omgeving :biggrin::biggrin::biggrin: Aangezien de NTKernal de Compoorten niet rechtstreeks aanspreekt. Dus zou het geheel ook moeten kunnen werken met andere programma's zoals icprog WinPhoenix SecaMaster Etc!. Teminste dat hoop ik.

XP.

 
Graag had ik venomen hooe je een funcard àprogrameerd met een Mastera. Het archief bevat files, kan iemand me helpen en zeggen hoe dat precies in elkaar zit om deze files op zijn plaats in die funcard te krijgen?

groeten,

Lord^DS

 
Schijnbaar een foutje in mijn typen en excuseer me hier voor maar er zitten dus 3 files in dat archief.

Mvg,

Lord^DS

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan