Probleem openen "Mijn Documenten"...

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Had problemen met het booten van mijn harde schijf en heb deze vervangen door een nieuwe. XP opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer als een trein.

Daarna oude schijf als slave geinstaleerd om bepaalde documenten nog te kunnen redden. Heel veel gaat goed maar waneer ik naar 'Document and Settings' ga en daarna naar user 'NvBgm' krijg ik netjes alle dirs te zien die er normaal ook waren maar kan deze niet openen. B.V. 'Mijn Documenten' ik krijg dan de error: bla bla bla is niet toegangkelijk. Toegang geweigerd.

Hoe verschaf ik mij weer toegang tot deze dir. ????

 
Om toegang te krijgen tot deze dirs zul je echt als Administrator ingelogt moeten zijn.

Het beste kun je dit doen door in veilige modus op te starten en dan in te loggen als Administrator.

Ga dan eerst naar het configuratiescherm, mapopties, tabblad "weergave" daaronder moet je "eenvoudig delen van bestanden gebruiken" uitschakelen!

Daarna ga je na de betreffende directory's, rechter muisknop eigenschappen, dan tabblad "beveiliging" en onderaan knopje "geavanceerd".

Hier moet je aangeven dat je eigenaar wilt worden, vergeet ook niet de twee vinkjes onderaan te zetten!!!

Dan gaat ie aan de slag. Als het klaar is kun je de mapjes verplaatsen maar als het echt goed gegaan is, zou je weer normaal moeten kunnen opstarten vermits je een account hebt met beheerdersrechten, en dan de bestanden copieëren.

Suc6. Laat maar even weten als het niet lukt.

 
Zeg geweldig bedankt.. Alles is weer bereikbaar...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan