Probleempje met DreamBox

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo heren en dames.

Momenteel heb ik een probleem met de Dreambox, sinds ik de ondertiteling heb geinstalleerd knalt hij er om de haver klap uit. Heel vervelend.

Ik heb de RuDream 23-12 er in zitten en een SWAP file aangemaakt.

Misschien is het beter dat ik er een nieuwe Image in zet, maar niet voordat ik jullie mijn probleem heb voorgelegd.

Groetjes Bert

@Bert50.

Dit ondertitel programmatje geeft vaker problemen.
Ik weet niet welke versie je gebruikt als ondertitel programma,maar je zou een nieuwere versie kunnen proberen,of je haald DRtic er weer af ,en anders de software er opnieuw inzetten,dat is toch ook zo gebeurd.Het lijkt me ook handig als je de volgende keer eerst even een backup maakt van je image die je er net hebt ingezet met de zenders en zonder de extra's.Dan hoef je de volgende keer alleen maar even de backup terug te zetten en heb je alles weer kompleet met al de instellingen.

de vraag is dan hoe ik die ondertiteling er weer af haal.

Bij Sjerom kun je alles over instaleren vinden maar verwijderen heb ik nog niet gezien.

Van de rest heb ik wel een backup.

Bedankt, Bert

Dat wordt dan het omgekeerde proces.Je haalt de files daar weg waar je ze neergezet hebt.En als je er echt niet meer uit komt,dan kun je altijd nog de firmware er opnieuw in zetten.

Greetz Decophil

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan