Problemen HELP!!!!!

W

wieli040

Ik heb de nieuwe toh met emu erin gezet en nou krijg ik vanaf versie 3.0 een rare melding.

Als ik op de lijst van de astra zit en ik ga van ned2 naar bijv MTV Base (zelfde sateliet) geeft mijn receiver de melding: motor draait naar astra.

Ik heb alles al geprobeerd, nieuwe settinglijst, nieuwe software, originele software; de software werkt wel met versie 3.0 maar ga ik hoger dan krijg ik dus weer die rare melding.

Ik heb dus loader H2.08, Hummie 5400z, funcard en kan dus alleen met versie 3.0 werken, maar wil graag naar versie 3.2 met emu

ik heb ook een van die rare dingen gehad ik denk het toch iets in de software zit bij mij ging het fout waar ik een nieuwe zenderlijst inzet.als ik dat niet deed ging het goed ik vind het ook heel raar dus het gaat fout insamenwerking met hot1.2 met zenderlijst

Hmmm,

Ben dat probleem nog niet tegengekomen. Wanneer alles correct werkt met de oude firmware en je upload de settings van je humax naar de computer met "Human" , dan opslaan.
Nu de emu firmware erop, dan de opgeslagen settings ook met "Human", daarna de keys.
Dan even naar menu - installation - exit - ontvanger uit (standby) en weer aan, en het zou moeten werken....
Dit ook al geprobeerd ?.

Hoi,
wat je er niet bij zet, is of je ook een installatie met motor hebt?
Ik neem aan van wel. Maar als dit niet het geval is, dan even in het menu bij "antennesettings" bij "motorized" op "disabled" zetten. Dat werkt in elk geval.

Ik heb hier ook gemotoriseerd, en bij mij gebeurt dit ook. Het lijkt erop dat dit gebeurt wanneer ik naar een kanaal met een zwakker signaal ga. En nu ik erover nadenk, los ik het op door even opnieuw de motorsettings op te slaan. Da's natuurlijk geen doen voor een normaal mens. Maar meestal ben ik dan toch aan het klooien met die settings dat 't me niet eens meer opvalt ;)

Ik denk dat je gelijk hebt, en dat dit in de TOH32-FW zit.

Groetjes,
:cool:

zo hen ik ook gedaan maar moet normaal niet hoeven zo
en het komt alleen voor met een nieuwe setting

Hmmm..., op mijn Hummie met TOH 3.2 zonder EMU heb ik dit ook af en toe..., ligt dus niet aan de EMU soft...
Voorheeen met de TOH 2.3 had ik daar inderdaad geen last van...
Bugje in de laatste TOH denk ik...

iK heb inderdaad een gemotoriseerd systeem, het rare is alleen dat ik ook al heb geprobeerd om de motorsettings opnieuw op te slaan, misschien dat ik dit op een verkeerd moment doe.

Dit is mijn volgorde:
zenderlijst back-up
Humax originele software inladen met humax control center
Nieuwe Cam inladen met xOAK
Zenderlijst inladen en de nieuwe emu
Nieuwe motorsettings inladen

En dan sluit ik hem aan op de tv en begint het gedonder.

Ik heb zowaar het probleem opgelost, in het menu ->toh-> config staat onderaan een optie: send disceqc twice to cascade, als je die op off zet is het probleem opgelost, standaard staat hij op on.

Wel blijft mijn probleem met het EPG bestaan, ik kan alleen het huidige en volgende programma bekijken en niet van de hele week, heeft iemand daar wel een oplossing voor?

moet je dan weer alles opnieuw zoeken of een nieuwe lijst er in zetten want ben toch benieuwd laat even de volgorde weten

nee ik heb niks opnieuw erin gezet, gewoon in het menu de functie op off gezet en hij deed het!
Dus laat alle instellingen erin staan zoals ze staan en het komt goed :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan