Problemen met Eweka

J

janlid

Hoi, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb al twee maanden eweka en vindt het opzich een top progamma. Echter, wanneer ik een film download, krijg ik nooit in een keer een compleet bestand. Dus elke keer moet ik los nog een paar parts downloaden. Ik heb het gevoel dat het aan mijn instelling ligt op een of andere manier dat dit ELKE keer gebeurt.
Hopelijk kan iemand mij wat tips geven om dit op te lossen.
 
Ik gebruik al jaren newsleecher. aan te raden is vanaf v3.0 te gebruiken. heb eweka als server. en deel die 7.50 euro met mijn buurman. dus elk 4 lijnen.

Inmiddels zo,n 2000 dvd,s binnen mp3,s gaan op HD. i.v.m draaien met auto, dj program. en daar hangt ongeveer 2300 gig. aan mp3.

Supersearch heb ik ook maar is niet altijd te gebruiken.verder hoef ik haast nooit iets te repareren.

Natuurlijk kan het ook geheel gratis. maar dan zijn de download erg gelimeerd door elke provider meenst.

Verder kun je nooit geen aanspraak maken bij jou provider als je die snelheid niet haald van joun abbo. Want ze beschouwen het als test servers en is niet qwa contract opgenomen in abbo.

En de laatste half jaar hebben de meenste providers alleen maar hun limiet naar beneden bijgesteld. en sommige gaan nog trager als een 56k modem. dus limewire is nog sneller als voorbeeld.

Ook de retentie bij verscheidende providers is maar kort. en daar komt nog bij dat veel er inkompleet opstaat.


grtz/sth.
 
Als janlid nou eens uitlegt wat hij hoe doet dan weten we wat.
Normaal haal je met bv grabit en een nzb de hele boel binnen.
En wordt er ook automatisch gerepareerd.
Dus ik snap de vraag niet zo.

Grtz.
 
@Janlid: Als je nog eens een vraag hebt, klik dan a.u.b. op New Thread en maak een eigen onderwerp aan in plaats van jouw vraag onder een onderwerp van een jaar oud te zetten, dat houdt het in elk geval overzichtelijker.:)

Ik heb al twee maanden eweka en vindt het opzich een top progamma.
Eweka is geen programma maar een newsserver. Om daar bestanden vanaf te halen heb je echter wel een programma nodig.
Welk programma gebruik je hiervoor? Ik gebruik bijv. al jaren Grabit net als Stophopper Newsleecher gebruikt. Beide programma's zijn uitstekend te gebruiken op Eweka.

Misschien heb jij wel een ander? Welk programma gebruik jij?
 
Ik gebruik sinds enige tijd alt.binz het is net als grabit gratis.Deze werkt bij mij top.Eerst draaide ik newsleecher maar op het laatst overkwam ook mij steeds vaker dat niet alle bestanden werden gedownload en heb hier met alt.binz absoluut geen last van.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan