problemen met opnemen en kijken

V

vleeuwen

allen,

ik ben net nieuw hier en ben in het bezit van een 8000HD.
geeft prachtig beeld en gebruiksvriendelijk.

ik blijf met een probleem zitten. als ik pip of een progamma opneem kan ik geen 2e kanaal kijken.
hij decodeerd het kanaal niet. ik krijg wel alle info op het kanaal, maar geen beeld en geluid.
heb het nodige gecheckt dezelfde sat 19.2 ned 1 opnemen kan ned 2,3 rtl geen beeld krijgen, alleen op bvn dus vrije zenders.
dit is super irritant.

ccam info v1.3C geinstalleerd
cccam 2.1.1 r0

heeft iemand een idee wat ik vergeet of niet goed doe.
ik wil graag de dreambox verder ontdekken, maar de basis moet ff goed zijn.

heb de smarDtv cam in een homecast gehad, geen probleem, kon opnemen en andere kanalen kijken tegelijk. dus had niet het idee dat het met de cam te maken heeft.
geldt ook voor de lnb

tevens heb ik de firmware al meerder keren opnieuw geinstalleerd ook met OOzoon enz. maar nergens krijg ik het werkend

Devicename: dm8000
Enigma Version: OpenPLi 2010-09-10-master
Image Version: openpli-1.0-2010-09-05
Frontprozessor Version: V7
Webinterface Version: 1.6.2
TunerA: BCM4506 (internal) (DVB-S2)
TunerB: BCM4506 (internal) (DVB-S2)
dual lnb
SmarDtv
software:canaaldigitaal 2.05.001
firmware: 3.03.013
 
Heb je OpenPLi 2 image...? Die is niet zo stabiel. Bovendien moet je daar in meu-instellingen-systeem-aanpassen de backgorund scan uit zetten. Daarnaast heeft OpenPLi allerlei aanpassingen gedaan t.o.v. de originele DMM dingen dat sommige plugins niet of niet goed werken. Helaas zijn die dingen nog steeds niet verholpen in OpenPLi 2. En OpenPLi 1 gebruiken adviseren we zeker niet omdat dat gebaseerd is op OE 1.5 en da's achterhaald.
 
bedankt Eendenteam.

gebruik inderdaad open pli 2
hebben jullie een idee wat wel redelijk stabiel is.
voor mij is het belangrijkste om op te kunnen nemen en een ander kanaal te kijken.
de rest is om uit te proberen en te testen
 
Probeer OoZooN experimental eens. als je dan ook nog de Barry Allen plugin installeert kun je meerdere images op je ontvanger installeren en tijdens het booten kiezen. Barry Allen is erg stabiel en bovendien ben je van die ellende van vastlopen van OpenPLi2 af na een reboot. Wij hebben hier ook Barry Allen ge?nstalleerd en een paar OpenPLi 2 images er op staan en geen problemen dan met OpenPLi 2. Doe je OpenPLi 2 in je flash dan is dat momenteel vragen om moeilijkheden (lees: vastlopers)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan