Problemen ontvangst CanaalDigitaal

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Weet iemand een oplossing voor de ontvangst van de nederlandse kanalen op de hum 5400? Er is wat verandert bij C.D. over naar mediaguard 2 of zo iets. Ik krijg hem niet meer aan de gang. Af en toe wil het nog wel eens lukken door de kaart er een x of 10 in en uit te halen. Ik heb ook de zenders gewist en er weer opnieuw ingezet maar alles blijft hetzelfde. Bedankt alvast.

Groeten v/d Satrat
 
Het is toch ook niet zo dat Canaldigital de Humax ook niet meer ondersteund?
 
SatRat wat voor module heb je erin zitten toevallig een Aston 1.05?

Als dat zo is dan is het tijd voor een nieuwe module.
 
Klopt...een Astoncam 1.05. Welke module zou ik dan nu nodig hebben. Mn C.D. kaart is zo,n zwarte als dat van belang zou zijn.
 
Mja, ik gebruik al sinds jaar en dag een Aston 1.05 en die werkt nog steeds probleemloos.
Het lijkt wel of Canal Digitaal in haar eigen coderingen verstrikt raakt.
 
Is je kaart wel geactiveerd?
 
Seca 2?? daar zijn ze al jaren gelden op over gestapt. Heb je hem net weer uit de kast getrokken of deed hij het in eens niet meer?
Een 5400 met een aston 1.05 werkt op een seca2 kaart dat weet ik zeker ook nu nog.
Activatie via een aston 1.05 hoort ook geen probleem te zijn.
 
Hallo, ik heb het zelfde probleem. Maar met een module van C.D. doet hij er soms iets langer over, maar laten staan en binnen 2 seconden blijft het beeld. Niet te snel schakelen.
 
Jawel...mn kaart is geactiveerd, dat is het probleem niet. Door de kaart een keer of 10 in en uit de module te hlen wil hij er wel inklappen en dan is er verder geen probleem. Zet ik de Humax af begint het spel weer opnieuw.

Allemaal nog de beste wensen voor 2009 guys!!!

Groeten v/d Satrat
 
Misschien is het de pmct tabel. De laatste rij geeft aan of hij naar ci, cs, key of alles moet kijken. Als dat verkeerd staat dan kan het vrij lang duren voordat hij het juiste heeft gevonden.

Als dat het niet is dan kan het bijna niet anders dan de firmware zijn. (eraser er overheen en opnieuw proggen).

Normaal is het in iedergeval niet dat je 10x je kaart er in en uit moet trekken. Hoort gewoon te werken.
 
The Wizzard;196766 zei:
SatRat wat voor module heb je erin zitten toevallig een Aston 1.05?

Als dat zo is dan is het tijd voor een nieuwe module.

Klopt als het in de PMCT Tabel goed staat. en geeft geen result. de Aston 1.05 wordt niet meer ondersteunt.

Dus zou het tijd zijn voor een Aston SECA DUAL 1.07 nieuwste versie 2.14 CI module

Mogelijkheid om de module 2x te laten aanspreken door een TWIN tuner (indien uw ontvanger dit ondersteund)

PS;Heb zelf geen modules. maar heb het via via vernomen dat het met de 1.05 niet meer naar behoren werkt in de hummy. sowieso is de humax een trage zapper. met d.i.v modules. en aangezien dat de hummy firmware T.O.H update,s op zijn gat ligt wat jaren een geweldige support is geweest. op sterven na dood is. zal die ontvanger aan vervanging toe zijn. zelf heb ik er 10 jaar plezier van gehad met loader 1.36 (een oudje).

Ben overgestapt naar dream doos. geen gekloot met modules voor CD ontvangst.een nieuwe versie aston zit je al snel op 100 euries. dat geld kan je beter stoppen in een ontvanger die zonder module CD kan entcoderen.

Maar goed ieder zijn mogelijkheid. in deze barre tijd.


Grtz/sth.
 
De Humax op SBS6 uit standby opstarten en wachten tot
beeld komt funktioneert bij mij het beste.

Grtz. Zardos
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan