programma lijst voor de dreambox

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Driver

goededag,


ik heb een drambox 500-s. alleen ik zoek een programma lijst wat ik allemaal kan ontvangen.
ik krijg alleen maar te horen dat ik weinig ontvang. terwijl hun beweren dat ze meer ontvangen.

kan iemand mij vertellen waar ik zo'n lijst kan vinden met alle programma's die te ontvangen zijn?


Bij voorbaat dank
 
Wat je allemaal kunt ontvangen is afhankelijk van welk abonnement jij hebt!
 
nu vraag je me een vraag waar ik zelf geen antwoord op heb? wat heb je zoal?
 
Ik vraag me af wat de reden is geweest dat je een dreambox hebt aangeschaft terwijl je niet weet wat de mogelijkheden zijn.

Wat wil je nu precies weten?? Heb je een motor gestuurd systeem, je kunt dan van alle satellieten tussen zeg 30 west en 42 oost alle vrije kanalen krijgen , om daar een lijst van te maken vergt heel veel tiep werk.

Daarnaast zijn er de betaal zenders hiervoor heb je een abonnement nodig.

ALS je een handige Harrie bent zijn er ook illegale middelen maar daar praten we hier niet over. VERBODEN BY THE LAW OF fREGGEL

Vertel iets meer van wat je hebt , welk abonnement en je hele garderobe aan satelliet spul.
 
the matrix;210613 zei:
ALS je een handige Harrie bent zijn er ook illegale middelen maar daar praten we hier niet over. VERBODEN BY THE LAW OF fREGGEL

Hoho Matrix, ik ben de Admin niet hoor, enkel een 'onderhoudsmiep" :biggrin:
 
Whahahahahahahahahaha... :biggrin: ..

@Matrix, eigenlijk moeten we hier toch eens mee ophouden, we weten eigenlijk al hoe de vork in de steel zit, en toch blijven we reageren, en uhhhh, eigenlijk mag ik dit als "Miep" niet. ;)

En even serieus nu @Driver: wat is er zoal, kijk even op de site van canaldigital, daar zie je diverse keuzes.

En ja sorry, mocht men jou verteld/wijsgemaakt hebben koop een Dreambox, daar kan veel mee, dat is dan wel zo, maar wij kunnen en gaan dit hier niet uitleggen... Althans het externe gedeelte niet.

Vraag dat eerlijk gezegd maar aan de mensen die tegen jou zeggen die beweren dat hun meer ontvangen, en hoe zij dat dan wel doen.

Succes met de Dreambox.
 
Het is zo simpel, maar als nieuweling weet je dat niet. Dus daarom heeft Driver de vraag gesteld denken we.

Zoals reeds geschreven: wat voor schotel heb je m.a.w. op welke satelliet staat die en hoe groot is die. Als je weet hoe groot die is en op welke sat die staat kun je verder zoeken wat je zou moeten ontvangen. Heb je een draaibare schotel dan wordt het anders want dan kun je meerdere satellieten ontvangen.

Welke zenders op welke satelliet zitten en of ze gecodeerd zijn of niet vind je o.a. hier.

Indien een zender gecodeerd is, heb je wel ontvangst (signaal dus) maar geen beeld. Je moet dan een abonnement bij de betreffende provider hebben. Daar moet je voor betalen (meestal maandelijks).

Zoals geschreven: er is ook een illegale manier. Zodat je zonder te betalen toch naar al die zenders kunt kijken. Hoe dat in detail precies werkt mogen we niet mededelen want dat is in strijd met de boardregels hier. Een van de methoden is cardsharing. Je verbindt je dreambox met het internet (via je modem/router), je hebt op je dreambox een emulator nodig (bijv. CCcam). Daarnaast heb je nog mensen nodig die ook CCcam gebruiken en over data beschikken van de zenders die jij wilt bekijken (kaartje of reshare). De gegevens van die personen (login, password, ip, e.d.) zet je in het configuratiebestand van je emulator. Op je dreambox moet je dan nog even zorgen dat die emulator standaard wordt gestart. Wat er dan gebeurt is kortweg het volgende:

- Jij zapt naar een gecodeerde zender
- Je dreambox "ziet" dat je geen kaart in je box hebt, vervolgens gaat je emulator via zijn configuratiebestand op zoek naar iemand die wel de data heeft om die gecodeerde zender jou te laten zien.
- Indien gevonden, zul je binnen no-time beeld hebben.
- Dat hele proces duurt tienden van seconden.

tot zover
 
klopt als een bus
 
thanks thanks... ik ben heel wat opgeschoten.. ik heb navraag gedaan.. mijn satteliet is gericht op hotbird heeft twee koppen en geen moter... en die abonnement weet ik echt niet. maar ik ontvang wel eredivisie 1 en sport 1 en film 1.1/1.2 & 1.3
 
Driver;210647 zei:
en die abonnement weet ik echt niet. maar ik ontvang wel eredivisie 1 en sport 1 en film 1.1/1.2 & 1.3

Dat weet je zo hoor, zit er een kaartje in jou dreambox .
 
dus er bestaat niet zo'n algemene lijst van de zenders die je allemaal kunt ontvangen voor de dreambox 500-s?
 
kan iemand me nog uitleggen hoe ik de zenders consumententv en die andere zenders kan ontvangen??
 
Ik denk niet dat we dit verder uit gaan leggen.

Gebeleken is nu dat jij een Dreambox gekocht hebt zonder kaartje en dus g??n abonnement!

Dus dan moeten wij richting het verhaal gaan hoe je moet sharen, en dat is niet toegestaan hier.

Dit draadje gaat dus derhalve op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan