Provider 0064-0080 open op Knotcard!!!

T

twilight

Het gaat nu wel heel erg leuk worden!, provider 0064 en 0080 draaien nu ook op de knotscard, met de laatste software!



Working on 0080/0081
006A & 0076 please be (still a little more) patient ;).


GR Fred.
 
Nog ff dan ook op weer op de tita,dat gaat idd de goede kant uit(voor ons dan)
 
En dan nemen ze weer tegenmaatregelen en dan moeten we de dual flip flop kaart kopen a 200 euri per stuk. Met een flip flop programmer natuurlijk.
 
waar koop je zoits heb gezoch maar niet gevonden die knotscard
 
Moet ik toch maar effe wachten met de nieuwe settingslijst want er komt nog wat meer werk aan.
 
Goed lezen :)

0080 werkt bij mij niet.

Daar zitten ze nu aan te werken
 
Originally posted by pietpukje
haal die s is weg en zoek dan nog eens met google.


Denk niet dat je het dan vind hoor,, zou ook niet weten waar je die in nederland kan kopen,, en ben ik niet van plan ook.

Die knudde kaart is alleen maar commerciele stunt van sly zelf,, ze weten dat het nu echt open is en niks meer aan te doen is en proberen zo nog iets terug te krijgen voordat ze de codering voor de herfst nog gaan veranderen.

Nu heb je sly ook op een tita en D+ komt er ook wel weer aan binnenkort.

Maar goed als je geld genoeg hebt kan je hem kopen,, maar binnen een paar weken kan je hem aan de muur spijkeren want dan heb je er volgens mij niks meer aan.
 
Zeg maar als ik het mis heb....


De knotcard kan je zien als een titanium 2 card.


tita card: 90sc3232 atmel processor
Knotcard: 90sc6464 atmel processor
 
Originally posted by jack
Denk niet dat je het dan vind hoor,, zou ook niet weten waar je die in nederland kan kopen,, en ben ik niet van plan ook.

.

Ben ook niet van plan om hem te kopen, is inderdaad te duur voor zo'n korte tijd, en sky heeft money zat om alles kaarten in een keer te wisselen en bedoel ook alleen de kaart met google en niet de soft die erop moet, dan krijg ik met google : Resultaten 1 - 10 van circa 671 voor knotcard (0.18 seconden)
 
Hi
here's the new-seca2 smartcard , named KNOTCARD!
With decryption of table hash 9X
DEcryption:

Sky digital (full!!) (hotbird 13e)
Canal Satellite spain (Astra19e)
Cyfra + (astra 19)^ (hotbird 13e)
CANAL + France !!!!! now!!!!! With kiosques (Astra19e)

The difference is appreciable in operation it's more rapid than titanium:

1. The card is universal and descrambles all indicated channels instantly

2. It works for minimum 3 months. you don't need to reprogram it.(blocker & auto-update programmed in!)

3. But if you want you can use a phoenix compatible programmer to reprogram it, all the files needed are provided with
the card!!

4. It works on all makes and models of the receiver e.g. (aston1.05, magic, matrix ,joker, freecam, irdetoeurocam: etc..)

and all cams that descrambles seca2!


COST:
knockcard ** euros

DELIVERY ** euros
Total :*** ?
Delivery in any point by mail service .
 
Zou die groene horzel er wat mee te maken hebben ,of al capone ?
 
HI I, AM KENNY ROGERS, AND TODAY I AM GONA TELL YOU FOLKS AL ABOUT THE KONTCARD.....HEHEHE
 
Nou volgens mij weet fred er meer van , Kenny ..
hahahahah



Cya ...
 
tsja..... is het al wel open en zo ja zou die bewuste personn het te delen aanbieden??? Ik denk het niet..... Maar ach das mijn mening...

En nog steeds geen idee wie capoontje werkelijk is?????
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan