PRUTSERS!!! NL-Elftal...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Zucht. :cry3::cry3::cry3:
 
Nu zul je toch wat duidelijker moeten zijn. Wie zijn prutsers en waarom vind je dat triest?
Hopelijk heb je het niet over de sprintrace want zoals ik dat zie is die goed verlopen, die rode banden zijn nu eenmaal sneller.
Verstappen 2de en Hamilton 10de.... wat is het probleem?
 
Ik verdenk het voetbal gebeuren. In 2 minuten tijd op het eind van de wedstrijd van 2-0 voorsprong naar 2-2 gelijk en weg directe plaatsing.
 
Waarom verbazen jullie je daarover? Dit doet het Nederlandse elftal altijd. Ze hebben geen “winnaars mentaliteit”. Even spelen en als ze voorstaan gaat de rem erop; beetje pingelen en denken; we zijn er al….. En dan de deksel op de neus… Gaat al jaaaaaaaaren zo. Nederlands team zal nooit of te nimmer een WK binnenslepen…
 
Ondanks een oersaaie wedstrijd toch door naar het WK!

Begin al te twijfelen om volgend jaar de kerstverlichting op oranje in te stellen. :biggrin:
 
Pfff.... in de laatste 10 minuten 2 goals en toevallig zag ik de herhalingen daarvan.... je krijgt de indruk dat de Noren betaald zijn... Zal wel niet maar dat was prutswerk en wel opvallend zo in het laatste kleine stukje tijd wat nog over was.

Ik ben zoooo blij dat ik geen voetballiefhebber ben. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan