ps2 backup

R

rouwdy

Hoi allemaal

Een vraagje over de ps2 games

Ik heb een laptop gekocht met een dvd + r brander en wil een backup maken van een orgineel spel (die ook in mijn bezit is :)

In het verleden heb ik dit al eens gedaan en dit lukte zonder probleem, maar na de tower tehebben afgeschaft en nu dus met de laptop, leest de ps2 de backup?s niet.
Ook heb ik verschillende brand prg?s geprobeerd maar niets werkt, zijn de spellen beveiligt of zou er aan de dvd recorder iets niet goed zijn (er zit nog garantie op).


De ps2 is voorzien van de messiah 2 chip.
De dvd die ik ALTIJD gebruik zijn fujifilm dvd+r 4xspeed
het gaat on nfs underground en ssx3

Wie wil en kan me iets vertellen hierover

grtzzzz !!!!
Rouwdy
 
Probeer deze vraag eens te stellen in het games forum te vinden onder diverse.
Krijg je wat sneller antwoord denk ik

Ik weet helaas het antwoord ook niet
 
Als het een copy niet lukt, dan download je um toch. Bv met bittorrent. Als ik op zo'n site ben voel ik me net een kind in een snoepwinkel (waar alles gratis is ;-)
 
ik weet het niet zekker maar volgens mij moet het dvd-r zijn dat werkt bij mij wel in elk geval
 
@humana
De messia 2 kan ook + lezen dus dat is het niet
Hij heeft problemen met een backup te maken
 
Ben overal geweest en kan niet echt vinden of lezen wat de oplossing voor mijn probleem is, maar we gaan door!!!!

de ps2 leest wel degelijk dvd+r want deze heb ik toen ik mijn tower nog had ook gebrand.

nu is mijn vermoeden dat de dvd+r van de laptop op een of andere manier niet goed brand , het vreemde is wel dat de dvd speler (jvc) wel met de schijfjes over weg kan die de laptop maakt.

mochten er mensen zijn met het zelfde probleem en of mensen die hier een oplossing voor hebben graag een reactie!!!!!!

de volgende stap die ik zou willen ondernemen als het niet lukt voor de ps2, is een los station (externe dvd brander) tekopen, ook zou ik hier van de ''experts'' willen weten wat ik het best kan gaan kopen, dus via de usb poort of iets anders.


Dus mede verslaafden help!

grtzzzzzz Rouwdy!!!!
 
wat ik wel weet heb een acer met dual brander laptop +/- dat als ik ze op een - brand ze wel werken en op + nie vraag me niet waarom maar het is zo externe moet je een nec 2500 kopen met een external hd kastje op firewire als je dat op je laptop hebt of usb 2.0 maar firewire geniet de voorkeur is sneller
 
oke probeer het brandprogramma record now max eens.
ik gebruik het altijd en werkt perfect.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan