ps2 spel van ftd halen en dan branden! Werkt dat?

F

format c:

Ik heb voor de gein eens een playstation2 spel gedownload van ftd en ben hem nu met nero aan het branden,op een dvdrw.
het is een mdf file.
Werkt zoiets als ik het in een niet omgebouwde playstation2 stop?
Wie heeft wat tips hoe ik die spellen wel aan de praat krijg,zonder dat die ,omgebouwd moet worden.
Of werkt dat niet?

Ik ben gewoon benieuwd.
 
Ik weet niet hoe dat zit met een DVDRW. Sommige consoles doen daar moeilijk over en moet de kop worden bijgesteld, maar ik ben niet thuis in PS2.

Verder kan het verschil uitmaken of je +r of -r dvd's gebruikt, bij xbox is het vaker zo dat die beter draaien op -R dvd's.
Xbox heeft over het algemeen ook vaak geen problemen met dvdrw's dus proberen kun je altijd.
Normaliter moet dat gewoon werken op een omgebouwde ps2, maar mocht het niet werken dan kan het aan een van bovengenoemde oorzaken liggen.

Met niet omgebouwde ps2 zal niet veel werken, er was vroeger een swap-trick voor, maar dat schijnt (naar ik hoor) bij de nieuwere games (al een paar jaar) niet meer te werken.

Hopelijk is hier nog iemand die beter thuis is in het ps2 gebeuren en wat specifiekere en betere info nog kan geven.
 
Sony gebruikt alleen DVD-R en je Playstation MOET omgebouwd zijn (worden).

Dus BT je bent gewoon errug uptodate
 
Bedankt Matrix, weet ik dat ook weer wat meer zeker.

Maar hoe zit het nu met DVD-RW of DVD+RW, rewritables dus? Kan ie daar ook mee overweg of geeft het zich daarmee ook problemen.
Ik weet dat de xbox het kan, afhankelijk van de dvdspeler die er in zit, want daar zitten er ook verschillende in.
Speelt dat verhaaltje ook met ps2 of kan die gewoon helemaal wel of niet met RW's overweg?
Dan is namelijk het verhaal compleet.:)
 
Dat met die RW's heb je eigenlijk zelf ook al beantwoord.

Betreft het een filmpie afspelen dan gaat dat meestal wel
maar een spel kun je schudden.

Maar je kunt het gewoon uitproberen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan