psp

humana

Sr. Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
316
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
57
hmm lees veel over ps2 en xbox

maar nog niks over psp

wel jammer hij is namelijk al gekraakt altans ver 1.5

oke groeten humana
 
duiveltje zei:
nooit geen sony meer........

ik heb hier ook een slechte ervaring met ps2
ben over gestapt naar xbox
maar nu ook een psp gekocht
en tot op heden nog steeds goed

groeten humana
 
humana zei:
ik heb hier ook een slechte ervaring met ps2
ben over gestapt naar xbox
maar nu ook een psp gekocht
en tot op heden nog steeds goed

groeten humana

Hahaha ja in het heden werkt bij sony alles maar uit ervaring liever geen sony meer voor duiveltje.
 
Mijn brander van Sony doet het na 3000 stuks nog perfecto hoor.

De Europese versie (fw 2.0) is ook gekraakt. Er word gebruik gemaakt van een buffer overflow. Leest u maar op http://www.psp-hacks.com/

Veel plezier.

Ps.

Ik wacht wel op een modchipje. Kan je ook van mini dvd spelen ipv dat achterlijke swappen met memorysticks.
 
RobKroot zei:
Mijn brander van Sony doet het na 3000 stuks nog perfecto hoor.

De Europese versie (fw 2.0) is ook gekraakt. Er word gebruik gemaakt van een buffer overflow. Leest u maar op http://www.psp-hacks.com/

Veel plezier.

kijk dat zijn nog eens berichten dat wist ik nog niet had de 1.5 er op maar kon de nieuwste games dan niet meer spelen maar met deze wel als het goed is moet het nog ff testen maar dat komt nog wel al vast bedankt voor de link

groeten humana
 
Dan heb je er weinig aan. Deze hack zorgt ervoor dat je weer kan downgraden naar 1.5

Nieuw games zal je helaas toch steeds met de nieuwste firmware moeten spelen anders doen ze het niet. helaas is er alweer een nieuwe update die de downgrade hack ook alweer elimineert.

Wachten op een chippie dus, of alles maar gewoon origineel kopen.
 
tja dat is jammer dacht dat het voor de 2.0 was

maar we wachten het af het staat nog in de kinderschoenen

en er veranderd per dag wel wat

dus het chippie zal ook nog wel even duuren

groeten humana
 
De boel is beveiligd met 128 bits rsa encryptie en ik heb begrepen dat dit alleen door de zware jongens gehackt kan worden dus een eechte hack zal nog wel even op zich laten wachten. Tegen die tijd is de PSP alweer twee keer in prijs verlaagd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan