PW ligt er weer uit

Nee. Die key ken ik..

BetaBC gebruikt een andere.

De grap is dat de cam module zelf de ECM/EMM kiest ahv. de cocostring van de kaart.

De Amon cam4 +patch die probeert gewoon de ene stream, doet ie niks dan pakt ie de volgende. Dus daarbij LIJKT het alsof 2 verschillende keys hetzelfde resultaat geven. Ik had me daar zwaar over verbaasd toen ik ontdekte dat zowel key 0E = 6C xx als key 0E - 76 xx werkte. Alleen viel wel op dat 76 meteen beeld gaf en 6C ietsje trager.

Werk je echter met originele soft/kaarten dan moet de kaartversie kloppen met de cam etc. en zo hebben ze daar al 3 verschillende systeempjes die het niet toelaten dat je de kaart uitwisselt, terwijl het technisch gezien gewoon kan (Amon bewijst dit). Allemaal gedoe van Beta Digital.

(overigens schijn je een Dbox-2 kaart te kunnen aanpassen voor een dbox-1 en andersom)

 
En prem is nog bezig de key0e is nu oon vervangen door een andere.

29.10.01 18:54:57: Prem**re World

new PK[10][0E] 6C xx xx xx xx xx xx

 
Ik begrijp er nu niks meer van. Nu ben ik niet erg thuis in irdeto maar als ik deze tread lees dan zou het zo zijn dat PW aardig aan het wisselen is met key's.

Maar dan is mijn vraag waarom valt er bij mij dan geen enkel kanaal uit zelf cinedom kanalen niet.

Zowel op mijn kaart als in WB werkt alles gewoon door.

Heb ik dit keer zoveel geluk ??

 
Ofwel zoveel geluk ofwel je hebt er een plainmaster op staan van een dealerkey..... who knows, moeilijk te zeggen zo.

Overigens heb ik ook weer nieuwe keys gelogt.

0e: FF 80 xx xx xx xx xx 62 (23:01 uur)

10: BD 6E xx xx xx xx xx C1 (22:56 uur)

Deze 10 had ik gisteren ook al te pakken.

De 0E is echter weer anders als gisteren.

 
ik log op een kaart oe:6c xx xx xx xx xx xx xx

10:11 xx xx xx xx xx xx xx

op een andere kaart log ik 06:b1 xx xx xx xx xx xx xx

08:79 xx xx xx xx xx xx xx

0a:4f xx xx xx xx xx xx xx

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan