Raar gedeelte in mijn beeldscherm.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Het is moeikijk om het uit te leggen ik hoop dat iemand weet wat ik er aan kan doen.

Ik heb links onder in mijn scherm iets als je daar tekst of iets aders wil doen krijg ik een draaiend rondje.
Als ik daar tekst of wat ook maar wil doen raait er eindeloos een rondje. Zo gauw ik daar weer weg ben wordt het weer een pijltje.
 
Hoort zich vreemd aan. Is dat als je gewoon op je computer bezig bent of als je op het forum bezig bent of wanneer precies?
Kun je er eens een screenshot van maken?
Als je dat rondje ziet, dan op de PrntScrn knop duwen. Daarna kunt je postimages.org openen, dan op ctrl-v van plakken drukken en dan komt ie daar wel te voorschijn.
Als dat niet lukt dan eerst paint openen en daar plakken. En dan van daaruit kopieren of eerst opslaan en dan in postimages.org openen.
Dan kun je het hier plaatsen.

Of is dat soms dat witte zoekvak links onder?
 
draaiend rondje dan is de pc iets aan het uitvoeren waar ding tijd voor nodig heeft.
links onder in waar je tekst oid zou idd zoek balk kunnen zijn.
 
@Parabolica
dat zou kunnen
als je in de eigenschappen van de muis kijkt is daar (onder windhoos10) een draaiend rondje "bezet" en een pijl met draaiend rondje"wordt op de achtergrond uitgevoerd"
dus de pc heeft iets te doen op beide momenten en dat zou ook kunnen zijn dat ie wat moet versturen
 
Als ik een reactie schrijf hier op het forum dan zie ik ook weleens een draaiend bolletje en dat mijn tekst wordt weg gesaved. Op zich ben ik daar blij mee want soms moet ik tussendoor wat anders doen en kan ik later weer verder zonder alles opnieuw te hoeven schrijven.
 
20220104-204145.jpg
 
Ik hoop nu dat jullie zien wat het is.
Dit vlakje zit overal oftewel je zit hem gelijk bij het opstarten.
Ik gebruik win 11
 
aha win11
hij is ergens mee bezig
zal vast een kinderziekte van win11 zijn.

je kunt in taakbeheer kijken of je kunt lokaliseren welk stukje er wat vraagt van de cpu.

  1. Klik met de rechtermuisknop op de Start-knop op de taakbalk.
  2. Selecteer in het contextmenu Taakbeheer.
 
Toevallig geen (illegale) versie van Windows 11 van het internet gedownload die niet officieel via een update is binnengekomen en veel activiteiten op de achtergrond uitvoert?
 
Toevallig geen (illegale) versie van Windows 11 van het internet gedownload die niet officieel via een update is binnengekomen en veel activiteiten op de achtergrond uitvoert?
Nee.
En het plekje zat er eerst niet.
Maar wel lastig.
 
Dat is inderdaad iets wat ie aan het laden is of op de achtergrond doet, vreemd.
Is dat alleen als je het forum bezoekt of overal mee?
 
Het is altijd aanwezig.
 
lijkt wel een preview schermpje kwa kader grote
doet ie dit alleen met edge (internet surfen)?
dus bij bureau blad is het goed bedoel ik dan
 
Jij gebruikt W11 zeg je? Is het dan ook een nieuwe pc?

Want dan zou het wel eens kunnen dat hij aan het synchroniseren is.
Ik heb dat een tijdje geleden ook meegemaakt met mijn nas, er bleef continue een bolletje draaien na dat ik nieuwe
firmware geïnstalleerd had.

Zomaar een gedachtespinsel. ;)
 
w11 hoeft geen nieuwe pc te zijn
als er maar vrij nieuwe onderdelen inzitten komt dit via een update binnen op voorgaande versie van windhoos
maar de pc van @janblues is ergens mee bezig das wel duidelijk
nu alleen nog uitvinden wat
synchroniseren zou kunnen maar weet niet of @janblues een nas heeft of überhaupt iets waar waar mee de pc moet synchroniseren.
 
Ik denk dat het de video driver is. Die kan hele vreemde storingen geven. Ik had het op een laptop, nadat de driver was geupdated werd de cursor opeens heel langzaam. Oude driver teruggezet en probleem was verdwenen. (W10). Maar W11 is gewoon een update op W10. Zelfs dezelfde license kan je gebruiken.
 
lijkt wel een preview schermpje kwa kader grote
doet ie dit alleen met edge (internet surfen)?
dus bij bureau blad is het goed bedoel ik dan

Nee sat-ed hij zit er altijd ook bureau
 
dan zou het een programma zijn die niet helemaal lekker loopt maar zou ook de driver nog kunnen zijn zoals @Frans B oppert.
dan toch eens in taakbeheer neuzen wat er draait op dat moment.
 
Probleem opgelost.
Na opnieuw opstarten was het weg.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan