Raar probleem

neo

Sr. Member
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
324
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Na een lange avond dreambox kijken valt het beeld uit, iets na 24:00 uur en ik kan doen wat ik wil maar hij zapt dan nog wel naar andere kanalen maar het beeld blijft zwart.
Het enige wat ik dan nog kan doen is de 230 er af halen en opnieuw opstarten.
Heel vreemd vinden jullie niet?
Zijn er nog meer dreambox gebruikers die hier last van hebben?
Of nog beter wat ken ik hier aan doen?
 
Nee niet na een bepaald tijdstip.
Wel heb ik al sinds rudream 2701 problemen met de emu.
CS valt met regelmaat uit, d.w.z. de emu volgens mij (newcamd) of de verbinding naar de server, want vanaf de Dream gaat er gewoon geen uitgaande verbinding meer naar buiten.
Zet ik hem dan op bijv. sbs6 (zelfde emu zonder cs) heb ik wel geluid, geen beeld. Dan even zappen naar een andere zender en weer terug, dan heb ik wel beeld.
Dan moet ik weer naar CN, een emu reset geven en dan pas wenst meneer weer een uitgaande verbinding te geven.

Maar echt zomaar beeld eraf, dat je ook nog de 230 er af moet halen heb ik nog niet gehad.
Welk image heb je er in zitten? Heb je hetzelfde probleem ook met een ander image?
 
De image die ik er in heb zitten is 107.3_rd_v20040127.1153.img intussen heb ik deze image er overnieuw ingezet en werkt tot nu toe goed, andere images heb ik nog niet geprobeerd omdat ik mijn dreambox pas een paar weken heb en eigenlijk niet weet welke nog meer geschikt voor mij zouden zijn.
Heb namelijk alleen Astra/Hotbird.
Het kan maar zo zijn dat het aan een emu ligt want na het laden van de nieuwe newcamd kreeg ik alleen nog maar fta zenders te zien de rest kreeg ik met geen mogelijkheid open.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan