radagast

blokker1

Addicted Member
Waarderingsscore
19
Punten
38
Leeftijd
65
even een vraagje ik draai hier hydra in de dreambox.
ik heb radagast 3.00 er in staan als emu en dat werkt prima, maar nu het gekke als ik 4.00 of hoger erinzet krijg ik het niet werkend niet in share en ook niet de orginele seca kaart. ga ik weer terug naar 3.14 of 3.00 dan werkt het gelijk weer, hebben meer mensen hier last van, doe ik iets verkeert?.

gr blokker

Ik heb precies het zelfde. Ik draai 3.0 ivm de prima cardupdates. En switch naar camx als ik iets ga opnemen.

Ik heb Hydra_beta4_109, de nieuwste dus er in, met Radegast 4.0, nergens problemen mee.

Overigens ben ik sinds kort overgestapt op mgcamd want die heb ik ook werkend gekregen.

vreemd die hydra heb ik ook maar als ik hoger ga dan de 3.14 dan werkt het gewoon niet meer, ga ik weer terug naar de 3.14 werkt het weer wel.

maar ja hij doet het verder prima vind het alleen zo raar

gr blokker

Hier ook het zelfde probleem gehad met de Radegast en de Dreambox met Hydra als server, krijg het niet aan het lopen om beeld te krijgen met de orginele kaarten.

Terug naar 3.0 en het werkt weer prima, de Emu en CS werkt wel prima met de laatste Radegast, maar de kaartsloten werken niet goed.

GR Fred.

Ik moet effe aanvullen want ik was niet duidelijk zie ik nu. Met originele kaart heb ik niet geprobeerd, heb hem ook niet als server geprobeerd, wel als share client en dat werkt prima.
Opnemen werkt ook prima.

Die heb ik er hier ook inzitten, en daar loopt op dit moment "bijna" alles op.

maar laatst na het lezen op de forums en het vragen van tips, mijn Cplus kaartje erbij gedaan voor de maandelijkse updates, dit was dus voor mij kaartje twee wat erbij ging, want in het andere slot zat het freeX kaartje...

Alles bleef wel gewoon werken , maar de box ging zo ontzettend traag zappen als ik afweek van het cplus pakket, dat ik er het kaartje weer rap uitgehaald heb, want dat was echt geen doen om soms meer dan 1 minuut te moeten wachten om beeld te krijgen.

Heeft dit dan ook met Radegast 3.0 te maken, of ben ik met dit de enige met dit probleem?

Hallo allemaal,
ik heb ook Hydra met Radegast 3,14 Beta, maar de problemen die jullie schrijven heb ik niet, wel andere.

Bijvoorbeeld, zet er een emu bij, de camd3,784 voot Taq.

Maar kan niet eenvoudig zeggen dat die alleen op het spaanse van toepassing moet zijn. Moest op elk kanaal zeggen dat hij daar stickey moest zijn, heel vervelen, behalve het open beeld dan.

Wat doe ik hier fout, wil best wat bij leren hoor.

Bert

Misschien heb je niet de laatste Hydra, de Hydra7000_beta4_109.img want die heb ik bijvoorbeeld, en daarin kun je via het control panel kiezen voor radegast 3.0 final of radegast 4.0(beta10).

De 3.0 beta 14 kon ik niet eens meer kiezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan