Radegast in RuDream met emuprflist.xml

G

Gido

Op aanvraag en bij deze dus :

copy rdgd naar /var/bin ( chmod 755 )
copy netpilot naar /var/bin ( chmod 755 )
copy camd.rdgd naar /var/bin ( chmod 755 )
copy rdgd.sh naar /var/bin ( chmod 755 )

edit de file emuprflist.xml en plak daarin de volgende regel :

<profile text="Radegast" name="rdgd" advanced="Ragdegast" help="" />

DONE !

Mocht rdgd.sh ontbreken of je kan die niet vinden dan hieronder de inhoud, maak de file dan zelf aan met een editor :

#!/bin/sh
#v.1.0.0 21.07.2005 by Gido
#profile for Radegast
case $1 in
start)
/var/bin/rdgd &
/var/bin/camd.rdgd &
sleep 1
;;
stop)
killall -9 rdgd
killall -9 camd.rdgd
sleep 1
;;
esac
exit 0

Ik kan wel een tar.gz maken met een auto install maar kan ik die hier ergens uppen ??

Ah, geweldig, nieuw topic.
Een .tar.gz met autoinstall zou hartstikke mooi zijn, maar helaas is hij hier niet te uppen.
Vermoedelijk zal dat ook wel op andere wijze (juridisch) problemen geven. Maar waarom zet rudream die niet gewoon weer in de download lijst?

Ik had het ongeveer op die wijze gedaan, maar radegast wilde toen toch niet starten voor een of andere reden.
Waarschijnlijk omdat die rdgd.sh er niet bij zat.

Als dit de radegast 4.0 is, dan mag je hem ook naar m'n email sturen.

Maar dan even de andere vraag. Als deze nu geinstalleerd is, kan men dan ook gewoon de config editten middels de OK knop van de afstandsbediening?
Want dat was groot probleem nummer 2. Wil je wat wijzigen, moet je steeds via telnet inloggen en het veranderen. Voorheen kon dat namelijk wel gewoon vanuit de dreambox in het emu menu en bij Hydra was dit ook na 1 versie weer meteen mogelijk.

Ik had al aan het werk moeten zijn :-( ( heb geen zin maar de laatste dag vandaag ) :)

Ik maak straks ( vanavond ) als ik thuis ben een tar.gz van 4.0

Als Radegast 4.0 het editen toe laat dan zou dat gewoon moeten werken, blauwe knop, enter. Dit blijft een combi tussen emu en img maar volgens mij werkt dat nog steeds.

ik heb geen radegast in de box maar om die tar.gz te maken en te testen heb ik dat straks wel dus weten we dat snel zat ;)

img maar volgens mij werkt dat nog steeds
Nou, dat was dus het probleem, voordat de emulistprf.xml of zoiets kwam, die laatste versies hiervoor, werkte dat niet meer.
Plots ging dat niet meer, ik geloof met de update naar 1.09 maar weet ik niet meer zeker.
Bij Hydra kon het 1 versie niet meer, de versie daarop meteen al weer wel. Bij Rudream lukte dat vanaf die tijd helemaal niet meer. Misschien met de 4.0 wel weer.

Alvast heel hartelijkdank voor alle hulp en pogingen, maar doe rustigaan joh, want ik heb het razend druk vandaag. Morgen twee weekjes met vakantie en vanavond ga ik er toch geen nieuw image meer inzetten, maar wel als ik van vakantie terugkom.:)

Geef maar een gil als je terug bent van de vakantie Blacktiger dan heb ik een tar.gz.

Geniet in iedergeval zekers van de vrije dagen :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan