Radio Background Picture ?

• Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Ik heb ze een aantal dagen geleden tegengekomen, maar ik kan ze nergens meer vinden.

Een collectie background pictures voor de Radio mode van de dream.

Nu heb ik er wel nog een paar staan van de Humax, maar hoe moet die file heten, waar moet hij staan, en welke formaat moet hij hebben.

Als ik nu naar radio mode schakel dan heb ik gewoon het laatste stilstaande TV beeld, dus een appart plaatje zou best wel leuk zijn.

CU
Red

We hebben deze link gevonden. Daar staat - in het duits beschreven - hoe je zo'n plaatje zelf kunt maken, uploaden e.d. Is toch net zo handig....?

Wil je weten hoe je TMGEnc moet instellen klik dan hier (en kijk bij het 5e bericht in dat draadje).

En als laatste nog een linkje naar een skin-pagina, kijk hier maar eens.

Veel lees- en knutselplezier !

radio.mvi bestand is aangemaakt.
Als ik dat bestand nu zet in 'var/tuxbox/config/enigma/pictures' en dan radio kies, dan zou ik dat toch moeten zien staan neem ik aan.

Wat ik ook probeer, hij blijft gewoon het laatste tv beeld tonen, zonder dat hij die radio.mvi toont ...

Enig idee wat er fout kan zijn ?

CU
Red

We hebben er zelf eerlijk gezegd nooit mee gestoeid.

Iemand die dit al werkende heeft gekregen ? Ik heb ook al een chmod 755 gedaan, maar met hetzelfde resultaat.
Ik heb de file ook al eens in de sub van de skin gezet, idem dito... noppes dus.

Ik snap echt niet dat ze zoiets niet standaard in de images zetten, op wat trekt da nu, da stilstaandbeeld van den tv als ge naar de nadio aan't luisteren zijt ...

CU
Red

Nu maak ik mij de bedenking ... zou dat met een 106 image lukken, of moet dat al een 107 zijn ?

Red

@satlinks,

Dat werkt hier dus voor geen meter ... kan je mij eens een werkende file van bij jou sturen, dan kan ik wat verder testen en nakijken of het aan het bestand of de image ligt ...

In /share/tuxbox/enigma/pictures/ staat er een radio.mvi maar dat is een link naar een folder die niet bestaat blijkbaar. Ik kan die niet weg krijgen, ik kan hem ook niet overschrijven ...
Misschien moet die in deze image ergens anders staan ? Linux is niet echt mijn kopje thee, dus wie hier iets meer kan over vertellen ... altijd welkom.

Mail graag naar humax@pandora.be

Thnx,
Red

Intussen al mvi files gedownload die zouden moeten werken, maar helaas, het haalt allemaal niets uit ... hij negeert die files gewoon.

Nu zelfs files via de MisterX gedownload, en hij zet ze op dezelfde plaats ... dus daar kan het ook al niet aan liggen.

Wat kan er verkeerd zijn ?

CU
Red

Geef het plaatje de rechten 644.

Mischien dat het daaraan ligt.
Dus effe met telnet naar de dir. gaan en : chmode 644 filename

nada

Hij had al 644 ... dus daar ligt het niet aan ... werkt dit bij jou wel dan ?

radio.mvi staat in /hdd/local/pictures/

CU
Red

Helaas hetzelfde als het eendenteam : nooit geprobeerd .
Andere tip : is de grote van het plaatje ook goed?
Moet 720 x 576 zijn.

Nada

ja, klopt allemaal ...

Ik heb dus inmiddels een radio.mvi kunnen downloaden ergens, en die zou dus wel moeten werken.
Hij is even groot als die van mij ... en stond via de download op dezelfde plaats ... het resultaat was ook hetzelfde, hij doet alsof hij er niet staat ...

CU
Red

Redneck Eyeball

oke, ik heb even getest.
Je moet ze niet de rechten 644 geven maar 755 (executable)
Gaat prima hier!

Nada.

Hier net ook even getest ... niks, noppes, nada jongen ...

Kan je mij de radio.mvi die je gebruikt even mailen ?
humax@pandora.be

En welke image gebruik je ?
En waar precies staat die radio.mvi van jou ?

Ik snap er hier hoe langer hoe minder van ...

CU
Red

Thanks,

Files gekregen ... op de juiste plaats gezet ... resultaat, identiek aan hetgeen ik had ...

Welke image gebruik jij ? Want op MisterX werkt dit dus gewoon niet ...

CU
Red

Hallo ,

gebruik de view image (staat hieronder in een topic)
Daar zitten de foto's onder /var/tuxbox/config/enigma/pictures/

Hoop dat het je lukt.

Nada.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan