Ramen zemen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Bel 0612345678 en deze dame komt bij u langs. :sex:

Heb gebeld maar krijg te horen dat ze tot medio 2010 bezet is vanwege ramen lappen is een Duckflat van 18 hoog.
En als ze daar klaar was moest ze naar een freggelgrot om andere diensten:girl::tieten::tietjes::prammen::sex:

Dus als ik daar op moet wachten heb ik dan inmiddels al wel matglas. en is de mossel al wel een grote zeeoester geworden.:biggrin:

Grtz/Sth.

Ik wilde net bellen maar toen las ik het verhaal van Stephopper en heb het maar achterwege gelaten, ik zal volgend jaar nog eens proberen. Misschien dat ze dan meer tijd heeft.:biggrin:

Ze is bij onze winkel langs geweest om de ramen te lapen.
Ziehier het resultaat!

Wow was wel lekker even zo'n dame in Duckstad. Maar kwaaaaaaaaaak wat lezen we nu... Black Tiger die zich inhoudt en een jaar wacht. Het zijn toch echte prammen, waarvan je zou zeggen dat ze Black Tiger zijn maat zijn. Poeh 't is allemaal wat.

hangslot;195405 zei:
Ze is bij onze winkel langs geweest om de ramen te lapen.
Ziehier het resultaat!

En dat was dan zeker nog maar van 1 tiet..?? :eek:

Ik mag het niet zeggen van BT, maar hij is al 1 en ander kwijt onder zijn neus, zijn snor, en als hij zijn neus tussen prammen als deze duwt, dan is hij die neus wellicht ook nog kwijt...

Het zijn toch echte prammen, waarvan je zou zeggen dat ze Black Tiger zijn maat zijn. Poeh 't is allemaal wat.
Euhhhmmz... ik ben wel goed maar niet zo gek als iedereen denkt hoor. Heb je gezien wat 1 zo'n tiet met zo'n raam doet? En dat was dubbelglas hoor. Ik kijk wel uit, ben ik straks niet alleen mijn neus maar ook mijn kop kwijt.

Het is wel redelijk mijn maat maarreh... deze zijn me toch wat link.;)

Ik ga wel lekker bezemen..... in een andere thread.:biggrin:

:loool:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan