Rat lult uit zijn nek

C

cb1

Waar blijft de rat nu met zijn uitspraken?????????
Zo`n pagina kan ik ook wel openen en van alles beloven.

cb1

Kap jij nou eens laat die mensen hun gang gaan en probeer dat vuurtje niet ieder keer op te stoken of kom zelf een met iets naar buiten....

Kan je nou wel makkelijk zeggen pikkie, maar voorlopig heeft cb1 dus gelijk.

Greetzzz.

Als het zo door gaat dan heeft de rat straks helemaal geen geloofwaardigheid meer.

Hij zou zijn belofte beter iets nuanseren en zeggen dat hij BINNENKORT met de openbaring komt.
Om hem gelijk zo af te zeiken gaat mij ook te ver.

Hem afzeiken?Hij zet zichzelf op deze manier toch voor schut.

jullie geven hem veel andacht meer dan normal
het is niet nodig het is gewoen een reclame voor zijn site
alles iets uit komt of niewes te weten dan zie je zeker hier in deze site gedult is een schoene zaak
greeting roufa!;)

Roufa wijs gesproken.

Kap nou eens mannen laat je toch niet iedere keer in de zeik zetten door lui die op alles en iedereen wat hebben.

Stel dat de rat van de week komt met zijn page.?????

Natuurlijk dan is hij een held en vooral als hij de sleutels neerzet nou ik mag hopen dat hij dat niet doet..

We kunnen ook gaan poulen met als inzet een kratje bier.
Dat moet Pikkie erg aanspreken.

Ik voorspel dat er dit jaar niks zinnigs op rat2002 zijn homepage komt.

En net als het eenden team voorspel ik ook dat er volgend jaar heel wat dingen staan te gebeuren. (dat giing me erg gemakkelijk af zo'n voorspelling)

Ook voorspel ik dat volgende week we het einde gaan meemaken van het jaar 2003 !!! echt waar

Originally posted by blokr
Kan je nou wel makkelijk zeggen pikkie, maar voorlopig heeft cb1 dus gelijk.

Greetzzz.

Hij heeft voor g??n cent gelijk.
Hij weet helegaar van niks en weet daarom niks beter te doen dan afzeiken.
Hij ( en 'n hoop anderen) zou(den) ??rst eens aan Rat kunnen vragen wat de reden van het oponthoud is en dan pas oordelen.
Doen rechters in een proces ook.

Als je eerst met veel bombarie beloofd iets te gaan openbaren lijkt het me voor de hand liggend dat bij een eventueel oponthoud je een berichtje plaatst .

Maar als je na ruim 2 weken overdate NIETS meer van je laat horen hoe en waarom lijkt het me normaal dat men gaat reageren.

Dit heeft niets met afzeiken te maken en diegene die RAT2002 steeds weer beschermen doen dat omdat men nog hoop heeft om mee te liften., dus EIGENBELANG.
Het slijm druipt uit hun reply

Aan de andere kant kan men wel iets genuanceerder zijn met het plaatsen van de smeekbedes.

Rat2002 zou er goed aandoen een reaktie te geven waarom hij zich niet commit aan zijn grootspraak.

Prettig 2e Kerstdag

Matrix@

Dit heb je nu eens mooi en duidelijk uitgesproken.

Diegene die alle hoop hebben gevestigd op rat2002 gaan zeker reageren.:biggrin:

Goh.. wat ben ik blij dat ik niet tot die groep behoor.;-)

zeiken en nog eeens zeiken,, word daar zoooo moe van,, als julie het allemaal beter weten pleur dan zelf een site op het net en zet het daar open.. julie willen maar een ding en dat is seca2 open en openbaar,,

@Rat2002 als je het inderdaad weet hoe,, AUB hou het voor jezelf want hier word ik echt moe van.

Ok dan,, de mijne werkt ook gewoon :)

ben benieuwd of jullie kaartjes eind "volgende week" het nog doen.!!!!

En het heeft niets met BETER weten te maken.

Jack zou beter moeten weten en als je er moe van wordt
volgen hier enkele tips

deze topics negeren, niet op reageren en vroeg naar bed dan ben je in ieder geval wel uitgerust.

Ik begrijp Jack wel degelijk, iedere keer weer zo'n topic tuurlijk ben ik het met de Matrix eens veel geschreeuw en tot nu toe weinig wol, terugdenkend aan vorig jaar kerst toen zou de rat met iets komen voor de sammy en dat moet nu nog komen.

Maar ik doel hierop we kunnen iedere keer der wel over beginnen maar heeft het zin???? NEE.
De RAT laten kletsen????? JA
Afwachten nee ben gewoon lekker zelf bezig en ben al weer een stukje verder .......

Er zijn andere dingen waar ik me druk om maak maar ik wordt boos als mensen met postings onder de 10 zo gaan reageren .
Dan zeg ik koop een logger een goeie tuner seasoninterface een zooitje programmers en heel veeeeeelllll kaarten en ga je gang...

Als je mijn muur ziet die hangt al aardig vol met opgeblazen kaarten lol .....

Prettige dag niet te veel eten ......

Originally posted by the matrix
ben benieuwd of jullie kaartjes eind "volgende week" het nog doen.!!!!

En het heeft niets met BETER weten te maken.

Jack zou beter moeten weten en als je er moe van wordt
volgen hier enkele tips

deze topics negeren, niet op reageren en vroeg naar bed dan ben je in ieder geval wel uitgerust.

Oh mijn kaartje doet het dan nog wel hoor,, staat nu op 31 januari.

Ik weet het maar soms moet ik het er effe uitgooien maar dit is weer de laatste posting van mij in deze topic.

Vroeg naar bed,, wat is dat,, kan toch niet eerder gaan slapen voordat de fles leeg is lol.

Oh en nog een voorspelling van mij:

Ajax word kampioen,, en dat is heel makkelijk te voorspellen :)~~

HO HO HO
kom op mannen het is kerst
waarom moet er toch steeds een topic geopend worden over die rat ??
ik heb hem al een tijdje geen postings meer zien doen dus mischien is er wel heel wat anders aan de hand ??
met vuurwerk zitten spelen ofzo :)
ik w8 het wel af en zie wel wat komen gaat .. maak me daar niet zo druk om.
dit draadje zal ook wel weer gesloten worden denk ik
een discussie zonder einde.
al met al toch allemaal een fijne kerst toegewenst.

Ajax word kampioen,, en dat is heel makkelijk te voorspellen ~~

En een NOG makkelijkere voorspelling: FC Zwolle wordt GEEN kampioen.... (volgens Jomanda tenminste) :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan