Hmmm mijn kaartje doet het volgende maand ook nog,als het goed is,want ik betaal(abbo) er wel voor,dus als het zwart wordt is of mijn module niet lekker meer,of de provider is failliet,maar anders blijft hij het toch echt doen ,mag ik hopen.Ja ik heb een abbo,anders blijft dat geld maar liggen h?.En inderdaad er komen ook volgend jaar echt wel mooie dingen langs,en ik begrijp echt niet waarom iedereen nou pers? die pagina van die rat2002 wil,van die pagina`s en board zijn er al zat,dus 1 meer of minder verandert toch niks aan de situatie.Als er mogelijkheden waren en de mensen die meer weten het ook publiek willen maken,hoef je echt niet op rat2002 zijn pagina te wachten,ik denk dat er op internet meer uploads zijn als zenders op alle satelieten,waar de files gepost worden,dus het is allemaal pure onzin.Als het er is en ze willen het publiek maken staan die uploads er vol mee en gaat het echt als een lopend vuurtje,daarvoor het duckteam heeft gelijk als ze zeggen dat het nu wel genoeg is geweest,besteed je tijd liever aan testen zoeken en nadenken,daar heb je meer aan als wachten.Alleen door te testen en actief mee te zoeken krijg je misschien het gewenste resultaat.