@ Rat2002... Hoe komen we vrijdag op je site

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ruudtje

Hee rat2002,

Ben erg benieuwd naar je oplossingen maar 1 ding... Jouw bandwith is al een tijdje overschreden en dus vraag ik me af hoe we vrijdag op jouw site kunnen komen??!

Mzzls

1 leren lezen
2) leren rekenen en combineren
3) leren in je opnemen
4) leren onthouden
5) Oude kalender vernieuwen
6) ZATERDAG!!!!!!!!

Antwoord is dus simpel....

Vrijdag kun je er nog wel op komen, zaterdag niet meer.

Denk ik...

GR Fred.

Niks is Vrijdag en Zaterdag ook niet, de bandwidth van zijn site is ook op zaterdag 00:00:35 'This site has reached its bandwidth limit.'

Grtz Mike

Originally posted by the matrix
1 leren lezen
2) leren rekenen en combineren
3) leren in je opnemen
4) leren onthouden
5) Oude kalender vernieuwen
6) ZATERDAG!!!!!!!!

Nee nee nee hoor... vrijdag!!!! Want zaterdag kon je het allemaal zien maar volgens onze grote vriend moesten we vijdag allemaal een pass aanvragen ;)

Wellicht boeiend dat iedereen die er wel opkomt om alles te kopieren en op andere free sites knallen?!?

vrijdagavond komt hier een nieuwe link te staan, die werkt dan wel en heeft geen limiet wat bandbreedte betreft, wel is hier een paasword voor nodig, dit kun je aanvragen dmv een mail te sturen met daarin je normaal mailadres (geen hotmail of wat dan ook) zodat ik daarop een wachtwoord kan toesturen, in tegenstelling tot eerder uitspraken heb ik even afgezien van een ip/password controle...........

let wel, vrijdag omstreeks een uur o 17:00 uur staat de link online voor bepaalde duur!!!!!!!!!!!!!

Ps geef het door aan anderen die dit misschien niet lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Owkee rat2002... ben zeer benieuwd!!! Ik ben zeker van de partij... mzzls

freek van c+ wil mijn e-mail ook al en mocht ook geen hotmail zijn wat is het verschil e-mail is e-mail

HET GAAT ER OM DAT JE DE JUISTE MENSEN KAN BEREIKEN TOCH.

of zit ik er naast, wie het weet mag het zeggen.

gr hatz,

Valt wel op dat sommige mensen veel aanhangers hebben onder de nieuwelingen met 1 of iets meer postings......

Grtz Mike

en in ieder geval doen we tot vrijdagavond de draadjes dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan