@ratje

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tpower

Ratje trek je niks aan van de schijnheiligen,
nog 1 tip, spreid de firmware's naar verschillende site's
zet er een mooi bannertje op, dan heb je het ook niet voor niets gedaan,

nog ff ies geduld en dan weer discovery!!!!begon al afkick verschijnselen te krijgen

Rat ie bint een toppertje!!!!!
En nog lekkere wijven ook!!!!
helemaal top 2004!!!

@ jeejee

Het OM zal heus geen gerechtelijk bevel aanvragen voor een paar hobbyisten omdat ze op een bepaalde site komen waar illegale dingen worden aangeboden. Dit kost teveel en men heeft het tedruk. Men zou het alleen doen als het geld opleverd. Maar ja, er is geen maximum snelheid voor surfen op illegale web sites :)

Mocht ratje van CANAL DIGITAAL zijn, dan is er nog niets te vrezen. Het is nl in Nederland verboden om a.h.w. iemand in de val te laten lopen. In Amerika is dit heel normaal en is dit toegestaan, maar in Nederland is dit verboden (onwettig verkregen bewijs matteriaal).

De enige die men zou aanpakken is de gene van de site die dit publiseerd!

@rat
Ben benieuwd! Het is aftellen!

Mensen, kunnen jullie nou nie ophouden met Slijmen bij Rat. Je denkt ik open maar de 10000000ste topic waardoor rat mij een goeie jonge gaat vinden en mij acces op zijn site gaat geven. Je mag natuurlijk wel blij zijn enz maar vind dit allemaal overdreven.

W8 het gewoon af en ga nie iedere minuut een topic openen en of ergens replyen van rat je bent geweldig..

P.s Dit is niet kwaad of lullig bedoelt ofzo

Greetz Henk

@ HenkdeKwater

"P.s Dit is niet kwaad of lullig bedoelt ofzo"

Maar zo komt het wel over, had ook via pm gekunt.

GR Fred.

Om nog meer onzinnige postings in deze tread te voorkomen zet ik er een slot op!!

Greeetzzz Grizmo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan