Reactie in een topic

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik zie dat bij een topic met meerdere pagina's op iedere pagina onderaan een reactie mogelijkheid is.

Toevallig had ik een reactie geplaatst en deze werd op de volgende pagina 2 geplaatst.
Later opende ik het topic weer en zit in pagina 1
Ik denk "verrek" ik had toch een reactie geplaatst. Dus ik begon wederom een boel typwerk te verrichten, valt mijn oog plots op pagina 2. Gelukkig nog niet mijn nieuwe epos geplaatst.

Is dit een vaste instelling dat per pagina er een reactie mogelijkheid is.

Ik vind dit nogal verwarrend.
Had verwacht dat dit alleen op de laatste pagina kan.
 
Is dit een vaste instelling dat per pagina er een reactie mogelijkheid is.
Ja daar is standaard niets aan te doen. Dit is vrijwel zeker door de ontwikkelaars gedaan zodat als men bijv. nog iets van de vorige pagina wenst te quoten en daarom wil reageren, dat men dat dan op diezelfde pagina kan doen.
Men kan dat wel wijzigen via handmatige template bewerkingen die ik liever niet doe als het niet echt noodzakelijk is.

Vreemd dat je dit verwarrend vindt want dit was bij de vorige software ook al zo. Alleen was het reactievlak daar in eerste instantie een stuk kleiner. Althans hier, op Duck was dat ongeveer even groot.

Maar als het goed is, en je klikt op een topic moet je normaliter automatisch op het laatst gelezen bericht in dat topic terecht komen. Dus het is wel enigszins vreemd dat je weer op pagina 1 terecht kwam.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zat ik via de Ipad nog op het forum in het bewuste topic en dan ververst hij niet.

Misschien is het de grootte wat me toen opviel. ik zal beter opletten🤥

Zal wel iets goed fout doen , ik klik op "wat is er nieuw' en voor de test klik op een topic met meerdere pagina's , en kom dan helaas op pagina 1 terecht. 🤔

Hmmm shit ik moet op nieuwe berichten klikken.
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan