regionale zenders

even een update mannen

heb die editor van topfield gedownload

pdf uitgeprint -- rustig gelezen

even hobby-en

heb deze instellingen gedaan op de astra 1

Frequentie: 11479

Symbol rate: 22000

Polarisatie: Vertikaal

weer gedownload naar STB ,..en heb er nu 10 regio zenders er bij :klappen:

maar volgens mij had ik ergens gelezen dat deze eind 2006 naar de astra3 gingen, maar dat is dan voor later denk ik.

verder kan ik dus met deze reciever niets handmatig invoeren maar daar moet ik dus een editor voor gebruiken (weer wat wijzer)

deze zijn voor jullie

:biertje::biertje::biertje:

 
Nou eindelijk toch nog gelukt, maar ja nu weet je hoe het werkt met de editor overigens zou het handmatig ook moeten kunnen maar ja dat is niet meer nodig.

Nu zou ik toch als je eens tijd hebt alles nalopen met een site als Lyngsat of Kingofsat dan zal het zo wezen dat er meerdere transponders niet in staan.

 
ja heb mijn favo ook al gevonden enne gepost (NASN) voor ijshochey

en die 2 sites ben ik ook al aan het nalopen.

mischien handig om een topic met de bekende freq van zenders te maken of is die er al ?

 
Fijn te horen dat het je toch gelukt is.

NASN is er al, wordt ook inclusief frequentie genoemd

Een topic met bekende frequenties maken doen we niet want er zijn zoveel bekende frequenties dat men dan beter op Lyngsat kan gaan kijken.

Maar er zijn wel 2 topics bovenaan het forum.

1.) Nieuws en Info met de laatste nieuwtjes op het gebied van zenders en op satellietgebied voor zover voorhanden.

2.) Transpondernieuws, frequenties en feeds, alwaar onze L. Oosterhoff altijd wel iets te melden weet over interessante transpondernieuwtjes.

In deze laatste heeft hij net ook NSAN met frequentie erbij geplaatst.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan