register..

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Hoi allemaal...ik heb wat problemen met mn register. Er zijn wat entries pleitte. Ik heb van Acronis div. backups gemaakt maar bij het proberen om een backup terug te zetten blijkt die corrupt te zijn. Als ik een van die backups open zie ik de window map staan. Mijn vraag is waar (als dat natuurlijk mogelijk is) kan ik in die map mn register vinden? Ik kan dan misschien handmatig de verdwenen entries weer terug zetten. Bedankt alvast...

Greetings v/d satrat
 
Een oud register kun je niet zomaar openen met een editor.
Wat je wel kunt proberen is een systeemherstel, dan word ook een oud registerbestand teruggezet.
 
Beste SatRat,
ik denk dat BT wel een goed antwoord geeft, alleen vraag ik mij af welk operating systeem gebruik je.

Als het Windows 2000 is, zal het met repair misschien lukken, als je een repair flop hebt. Maar ik denk dat je die niet hebt.

Heb je XP, je bent niet duidelijk daarin, kun je eenvoudig een restore point terug zetten.


Dus de vraag Kan ik een registry terug zetten, dan wel wat meer info.

Groetjes Bert
 
@ Bert50....sorry, het OS is xp prof. T,ja een restorepoint terug zetten gaat niet omdat dat bij mij af stond!!! Ik heb wel de window cd maar omdat die inmiddels 4 jaar oud is en bij een systeemherstel alle updates gewist worden wil ik dit alleen maar als allerlaaste optie gebruiken. Ook las ik ergens dat als op de cd niet SP2 staat maar dit inmiddels wel op de pc staat er eerst een "slipstream" cd gemaakt moet worden (wat dit ook moge zijn)...pfff. Geen eenvoudige zaak. Ik krijg vandaag van een kennis een cd XP prof. waar wel SP2 op staat en wil daarme een poging wagen.

Groeten v/d satrat
 
Black Tiger zei:
Een oud register kun je niet zomaar openen met een editor.
Wat je wel kunt proberen is een systeemherstel, dan word ook een oud registerbestand teruggezet.

Hoi BT...das lang geleden. Ja. jammer dat dat niet gaat. Ik kijk nog wel ff verder of ik nog een andere optie heb.

groet v/d satrat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan