Remote control voor android tv a95x

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Welke remote control behalve de standaard is aan te bevelen voor een prettig gebruik .

Een soort alles in een toetsenbord/muis combinatie  en dan niet via wifi of met een kabel maar liefst met een dongle?


 
Ik gebruik een muis met Wifi ontvanger via een usb poort, werkt op zich prima.

De A95 heeft CEC dus mocht je TV dat ondersteunen kan je met de remote
van je TV de A95 bedienen.
Toetsenbord geen ervaring mee, heeft boets volgens mij.
 
Niet alleen Boets heeft zo'n toetsenbord, ik heb er ook eentje, en dat werkt op zich wel leuk, met een dongle.

Maar Matrix, kewestion, wat is er met de afstandsbediening wat jij niet kunt? 

Want velen vergeten 1 belangrijke toets op de afstandsbediening, en dat is de toets met die streepjes onder elkaar, dit is de toets die de functie overneemt van de toets die aan de rechterkant van jou muis zit. ;)

Maar heb je toevallig een draadloos toetsenbord/muis liggen, sluit dat dan maar eens aan. En anders laat het maar even via pm weten of je zo'n toetsenbordje wilt hebben, dan bestel ik er wel eentje zodra ik weer een stel van die players bestel, en dan kom je maar een keer langs als je in Tilburg bent, of ik kachel daar even naartoe. ;) 

Maar jij zorgt dan voor het zelfgebakken worstenbrood met het recept van jullie pa!!!

Anders gaat h??l het verhaal niet door.
 
the matrix zei:
Welke remote control behalve de standaard is aan te bevelen voor een prettig gebruik .
Een soort alles in een toetsenbord/muis combinatie  en dan niet via wifi of met een kabel maar liefst met een dongle?

Ik gebruik ook zo'n mini keyboard en die kan je tenminste op je salontafel kwijt zodat er plek overblijft voor een schaal met worstenbroodjes. Voor weinig geld kan je bijvoorbeeld een air Mouse Android TV BOX, Mini PC, 2.4 Ghz USB draadloze Kodi Set Top Box Mediaspeler Afstandsbediening kopen bij Aliexpress.

Deze werkt perfect en de functie door simpel met 2 vingers te bewegen over het touchpad is makkelijk om door de (lange) lijsten heen te scrollen en dit gaat beter dan met de  afstandsbediening. En het keyboard is fijn als je bijvoorbeeld de browser gebruikt. Voordeel is dat je zoals met een muis ook geen muismat nodig hebt.
 
@parabolica
Kan jij met je "mini keyboard" de box ook uitschakelen?
Inschakelen lukt me wel maar uit gewoon niet.
 
Multispeed zei:
@parabolica
Kan jij met je "mini keyboard" de box ook uitschakelen?
Inschakelen lukt me wel maar uit gewoon niet.

Bij mij lukt het uitschakelen van het boxje met het mini keyboard ook niet Multispeed.

 
Thank You,  met de muis dus ook niet, wel aan uit niet.
 
Heb al twee keer goed gemikt, nou je begrijpt het al LED scherm geraakt. :)
TV wel uit Android box niet.
 
Heb ook zo'n mini keyboard besteld bij li a . Kan ik meedenken. Wordt eind februari denk ik. ?
 
Mijn mini keyboard, van ali, was hier in "11" dagen. Klein maar snel.

Je zou toch denken dat je toetsen moet kunnen programmeren..
 
Het is eigenlijk een universeel toetsenbord maar voor sommige functies gebruik ik de standaard afstandsbedieningen en dan weer het mini keyboard. de muisfunctie op de standaard afstandsbediening werkt niet echt lekker en dan is het mini keyboard weer een uitkomst. Zo hoef je niet stap voor stap door iets heen te scrollen maar met een simpele klik met de muisknop kan je iets activeren. Maar ook tekst invoeren bijvoorbeeld in de browser is gewoon heel gemakkelijk nu.




 
 
Een prettige optie is de "S" van het toetsenbord(je).
Waar je ook bent in Kodi met indrukken van de "S" ga
je direct naar het "Exit" menu, best handig want hiervoor
ging ik steeds terug met de "ESC" of "Back" toets.

In Kodi wifi staan meerdere toetsfuncties beschreven.
 
Ku& ali . Hoog steeds niet binnen dat keyboard besteld 2 januari
 
Mijn laatste bestellingen kwamen op ??n na in redeljke  tijd.
Van die ene gewoon het geld terug gekregen.

Valt me overigens wel op dat bij alie veel prijzen wat hoger zijn
dan voorheen en meermaals staat er Free Delivery maar zodra
je naar het product gaat komen er wel bezorgkosten bij.
Ze leren ( of verdienen) snel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan