reparatie orig.secakaart ??

L

LocoMotion

Heeft er iemand ervaring met het "repareren" van een orig.secakaart??

Heb hier 2 kaarten waarvan provider SECA weg is en de rest van die prov. staat op 00 (ppua,bitmap,date,enz)

op de plaats van de andere providers staan allemaal FF

Met MKFind getracht een MK02,05 of06 te vinden maar vruchteloos....

Heb hier ook een frans orig. secakaart:

daar staat provider SECA er wel nog op maar voor de rest is het idem dito als hierbovenvermeld.

Heeft iemand een goeie werkwijze waarmee ik die kaarten terug werkende kan maken???

Alvast bedankt

LocoMotion

 
Locomotion,

Indien er nog een MK00 op staat bij de seca provider is er nog wat van te brouwen. Je kunt dan met MKfind aan de slag en zo m.b.v. deze nieuwe keys je kaartje weer opbouwen.

MTB

 
zo lang je nog een mk 02 kan schrijfen dan is de kaart nog niet verloren

gewoon prof 00 19 er weer opschrijfen met MKFIND3

en draaien moet lukken

 
"primary key missing" 90 01

MKFind vind noppes en met andere progjes krijg ik hogervermelde melding....

Zijn ze dan toch allen(de secakaartjes) naar de kl.ten????

Wie weet iets meer hierover??

LocoMotion

 
Ik vrees van wel. Totdat er een proggie vrijkomt waarmee je UA kunt veranderen en ook op dit niveau de key00 van Seca kunt schrijven. Moet er zijn. Tenslotte krijgt ook Cnl Dgtl ook deze keys erop.

Dan kun je met een kaartje met bekende Mk00 seca en UA een cloon maken.

Kaartje bewaren tot betere tijden.

Of heeft er iemand anders suggesties ?

MTB

 
Ik begrijp dat de secondary key er nog wel opzit, zou je ook enkel daarover kunnen coderen?

 
Als ik de Seca faq goed heb doorgelezen niet. Primair, primair of primair, secondair. Het trouwens aan deze (zeer stomme) opdeling te danken dat we de keys kunnen uitlezen. Hadden ze gewoon 128 bits versleuteling gebruikt i.p.v. 2x 64 bits dan hadden we het kunnen shaken als ik de heren cryptologen mag geloven.

In SCE1.13 specialmenu staat wel iets over reactivate en toevoegen van een secundaire key maar voorlopig nada. Ik heb ook nog zo'n ff kaartje liggen.(enige foutje tot nu toe)

De tijd zal het leren

MTB

 
Locomotion,

Heb je al enig nieuws ivm kapot kaartje.

Mijn kaartje heeft het ook begeven (mijn eigen domme @!)

Alles staat op ffff en zelf SECA is verdwenen bij prov0.

Kirech

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan