Reply to: Board software upgrade.

Oke leuk gedaan Maar .....

Ik vindt ut niet mooi (Graag een poll hierover)
 
Kweetniet zei:
Ik vindt ut niet mooi
Tja, dat had BT nog geschreven. Dat wordt van de week in stapjes nog aangepast. Als het klaar is, en je vindt het nog steeds niet mooi, dan kan er altijd nog naar gekeken worden of er iemand een poll wil, dus. Toch?
 
Thanks mensen voor de reacties.

Ja wat mooiheid betreft, smaken verschillen, er komen ook berichtjes van mensen die het wel mooi zo vinden.
Maar dat is geen probleem, we gaan eerst proberen in de loop van de week de kleurtjes van het standaard blauwe board weer op orde te krijgen.
Misschien bewaren we de huidige ook wel.
Daarnaast is er gemakkelijk mogelijkheid om meerdere styles te maken met allerlei kleuren net zoals dat met de vorige versie was. Deze moeten echter eerst aangemaakt en getest worden.

Daarna kunnen ze vrijgeschakeld worden zodat jullie zelf een style kunnen kiezen via het usercp die jullie het mooist vinden.
Dus ook daar is over nagedacht maar dat duurt iets langer.:)
 
Je kan toch onderin het thema kiezen?

Dan lijkt weer bijna zoals ie was (en dat gillende lichte blauw is dan...... euh....

;)

Ik vind het verder wel mooi hoor.

G
 
Klopt, is dacht ik in een van de posts ook aangegeven dat je nu ook kon kiezen voor een ander thema gemaakt door het Eendenteam.

Buiten het user cp kan dit inderdaad onderin gekozen worden, alwaar net als in het user cp tevens de mogelijkheid zit om de Nederlandse taal te kiezen voor mensen die dit prettiger vinden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan