replyen bij berichten

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Erg lastig is het dat als je wilt antwoorden op een berichtje  PM  dat je dan de naam van de zender in moet vullen,

Gelukkig verdwijnt de tekst niet die je gedicht hebt en word je gewezen op een mogelijke fout.

De naam van de berichtgever staat ook gelukkig onder het vakje waar het berichtje naar toe moet.

Zou mooi zijn als je reply direect met de naam werd voorzien .

Ja ik weet het ik ben een "zeurpiet" maar daar loopt een actie op vanwege discriminatie

 
Ik vraag me af waarom mensen bang zijn dat ze een zeurpiet genoemd worden als ze gewoon vragen om bepaalde functionaliteit of vragen over het board stellen. Marie had ook al dat idee.
Wat mij betreft is dat in elk geval niet het geval en ik ben blij dat er mensen vragen over stellen, zo kunnen we alleen maar verbeteren. Dat er misschien dingen zijn die lastiger of helemaal niet te realiseren zijn, maakt iemand nog geen zeurpiet. Vragen staat vrij en deze sectie is er juist om verbeteringen aan te brengen.
Dus niemand hoeft zich te schromen, alle input is welkom, zeker omdat dit voor ons ook relatief nieuwe software is.

Wat ik echter vreemd vindt, is dat bij jou bij een pm reply de naam van de zender moet invullen, bij mij komt die er automatisch te staan als ik op beantwoorden klik.

Dus ik heb een enkele vragen hierover.
1.) Is dat alleen bij pm het geval
2.) Stel jij krijgt een pm van mij, is het dan mijn naam die je moet invullen of jouw naam?
3.) Ik stuur je even een test email waar je op kunt replyen, kun je me daarvan een screenshotje sturen of hier plaatsen, zodat ik kan zien wat er gebeurt?
 
Forum werd bang van me. :biggrin: Probleem is plots uit zichzelf verdwenen, hopelijk komt het niet meer terug.

Als er nog mensen zijn die iets tegen komen of iets wensen of niet begrijpen, laat je gerust horen! Durf je het niet via het forum, stuur me dan gerust een pm.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan