restore zip voor humax

D

dalton

hoi nadat ik de restore zip met de key bin heb gezet
zij de taqu x xx xxx en nog meer op astra ook open
en geen vastloper meer in het menu zonder cam op fun
gr dalton lol lol

Je had ook de originele hot 1.2 nog eens erop kunnen zetten, met de laatste nieuwe key.bin file.
Effect precies hetzelfde.

Dat zou heel goed kunnen,ware het niet dat de restorefile toch wat kleine veranderingen teweeg brengt.
Ten eerste de Pmctabel wordt veranderd.
Ten tweede in module 5 van de firmware wordt een onduidelijke regel 0002fc30 toegevoegd.deze staat niet in de originele firm Hot1.2. Daar houdt het met 0002fc29 op. In die regel 0002fc30 staan overigens alleen nullen, dus of dit een funktie heeft?
Belangrijker kan de pmctabel zijn waar vanaf regel 00000290 de afwijkingen 80 bytes zijn.
Dit hoeft echter niet dramatisch te zijn en als het door jouw geschrevene goed werkt, dan is dat hele restoregedoe dus niet noodzakelijk.Dan is alleen de goede key belangrijk.

Ik heb nooit een fix of restore of hoe het allemaal ook heet toegepast.
Op het moment dat ze overgegaan zijn naar 0064 heb ik er een nieuwe key ingezet en kon ik gelijk alles ontvangen met de hot1.2.
Die we kunnen zien hebben nu 0064 id, en de meeste daarvan ook 0067.
Op het moment dat er zenders overgaan op alleen 0067 zet ik er de laatste hot1.3 in.
Die is nl. gemaakt voor de 0064 en 0067.

hoi
het klopt
heb er alles uitgegooid
heb nu alleen de 3.2 hot1.2emu
met de nieuwe key er in
alles open
gr dalton

ik heb er geen hot 1.3 emu nl in zitten
maar wel alles is open
zou ik die er dan beter in kunnen zetten als ik hem hebt
gr dalton

Toch een verstandig iemand.
Je moet het zelf weten maar ik zet er pas iets nieuws in als het nodig is. Je kunt alles wat mogelijk is ontvangen dus waarom zou je.
Als ze zoals ik boven schreeft overgaan op alleen de 0067 id zou ik pas de NIEUWSTE hot 1.3 erin zetten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan