Rode kleur van Satfun stijl

Hoe vinden jullie de rode kleur?

  • Deze is prima, gewoon zo laten.

    Stemmen: 6 75,0%
  • Graag iets donkerder, zoals de rode balk boven het logo.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Graag nog donkerder, zoals in de "plaats reactie" of "Breng stem uit" knop onder het onderwerp.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maakt me niet uit, ik gebruik een andere stijl.

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Zoals jullie hebben kunnen zien is er weer een Satellite Fun stijl met rode kleur.
Deze is iets feller dan de rode kleur die er voorheen was. Geeft misschien een wat frissere indruk dan voorheen.
Misschien vinden sommigen het echter te fel, of moet het minder of is het goed zo.

Vandaar dat ik even deze poll start om te kijken wat men er van vindt.

Foutje in de poll gemaakt, men kan meerdere dingen selecteren, gelieve slechts 1 keuze te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel mooi is zo. Mocht het zo zijn dat mensen dit niet prettig vinden, dan kunnen zij altijd nog een andere stijl kiezen.
Het was wel even wennen toen ik inlogde op het forum, ik was direct wakker! :biggrin:
 
Ik vind de "shades of grey" zeer prettig .

Opmerking 'banner/logo staat niet in het midden masr naar links op ipad
 
Het zal inderdaad mooier zijn wanneer de banner over het gehele scherm getoond wordt, maar er zal ongetwijfeld nog aan gewerkt worden.
 
Opmerking 'banner/logo staat niet in het midden masr naar links op ipad
Niet alleen op de ipad. De banner staat inderdaad links gelijnd met het forum zelf. Dat was met de vorige software ook het geval, dus geen verschil.
Ik kan hem wel eens centreren en kijken of het er beter uit ziet.

@Dr.Z Over het hele scherm zou je een enorm brede banner voor moeten hebben, lijkt me niet dat dit er gaat komen, is er ook nooit geweest.
Misschien is het wel mogelijk om de achtergrond van de banner doorzichtig te maken, zodat hij misschien wat mooier uit komt op alle thema's. Maar daar moet ik @the matrix dan eens lief voor aan kijken. :sneaky:
 
Ik denk dat ik het logo niet ga centreren maar net zoals bij de vorige forum software op deze plek laat staan.
Men kan eens gaan kijken, op dit moment is hij op de "default style" gecentreerd, maar dan lijkt het visueel alsof hij te ver naar rechts staat.
Ben daar niet echt van gecharmeerd hoe dat er uit ziet.
 
Welke style ik ook kies het logo blijft links uitgelijnd. Op mijn ipad tenminste

Ik zou de banner breder kunnen maken zodat hij beeldvullend wordt. De symbolen verschuif ik dan passend maar hou de hoogte van het logo en grootte van symbolen aan
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, ik heb het logo vanavond weer verplaatst naar links in de default style, zag er gewoon niet uit.
Valt me echt op dat bij het vorige forum daar niemand iets over gezegd heeft want toen stond ie ook links. Maar toen stond wel de naam en zoeken helemaal rechts, misschien gaf dat een meer gevulde indruk.

Het logo heeft momenteel een hoogte van 650 en 25 kb groot. Beeldvullend gaat misschien weer lastig worden voor mobiele weergave als het een vaste breedte heeft.
We zouden het evt. wel eens kunnen testen. Maar k ben bang dat het dan te uitgerekt gaat uit zien of in hoogte teveel gaat doen.

Is er ook een mogelijkheid om dat doorzichtig te maken? Zodat het in alle achtergronden past met de kleur van de achtergrond?
 
Herstel: wat is het verschil tussen
Gebruik standaard style en default style.
Ik had hem eerst op default style staan met een licht blauwe logo achtergrond en dat vond ik lelijk . Alle andere styles hebben een donkere achtergrond en dan valt de positie minder op.
Misschien het meest rechtse stukje ipv blauw, donker maken dan lijkt het toch 1 logo met ruimte rechts voor meldingen (paasei, sniklaas, kerst)
 
Laatst bewerkt:
Herstel: wat is het verschil tussen
Gebruik standaard style en default style.
Standaard style is de stijl die ingesteld is als standaard door de administrator (ik dus)
default style is de officiele naam van de originele stijl van Xenforo. Ik kan dat evt. er achter zetten dan is het duidelijker.

De default style heeft inderdaad een lichtblauwe achtergrond.
Ik kan eens kijken of ik die kleur een beetje hetzelfde kan maken als bij het Duck thema, dan zijn ze inderdaad allemaal donker.
Misschien past die kleur ook wel bij de Shades of Grey, moet ik even kijken.
 
Ik heb de forum software lichtblauwe stijl nu dezelfde donkere achtergrond in het logo gegeven als de andere stijlen hebben, dat scheelt. :)
Verder heb ik de namen van de stijlen veranderd, zodat dit niet meer tot verwarring kan leiden.

Het kan zijn dat iemand die nu de lichtblauwe stijl had, deze even opnieuw moet kiezen omdat hij van plek verschoven is.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan