romantische sferen

H

hummiejan1

jawel tís bijna kerst.

schrok me helemaal de pl......

ben net uit bed dacht nou tís weer even geleden dat ik op t fun board geweest ben.

Had gisteren harstikke lekker blowtje gedaan (white widow)

en dacht net dr is iets met mn ogen gebeurd

groen blauw rood etc. Dacht zo die was raak gisteravond maar nee hoor tís echt, Jammer.

Wordt er wel romantisch van.

Ga noch ff terug naar bed ff t meiske ........ etc :)

 
VInd de kleuren wel mooi zo, alleen de kleur rood steekt boven alles uit:biggrin:, die ff veranderen, en het mag van mij wel zo blijven, prima werk !

Bruce.:cool:

 
Ha nog een liefhebber van white widow !

oranje bud is ook lekker jam jam !

Robbie

 
Hahaha... ik vind het toch leuk om te lezen dat mijn tussenoplossing noch mensen nader tot elkaar brengt op sensueel gebied.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Nau Robbie, ik gebruik geen drugs :biggrin::biggrin: ieder voor zich.

Ach ja, wat wil je met die kleuren :) nu is het net de krant met die grijstinten :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: LoL, Maar wel beter zo, mijn ogen vinden dit wel gezonder, dan die fele rode kleur :biggrin::biggrin:

Bruce:cool:

 
Hoi allemaal

Jongens FANTASTISCH nu worden we zelfs al behandeld als koningen we kunnen onze eigeninstelling kiezen noem maar op

Jullie hebben echt goed werk geleverd,we kennen niet alle mensen achter de schermen die eraan meegeholpen hebben.Maar jullie hebben puikwerk geleverd.Het is een geslaagde operatie geworden.

Thanks voor jullie inzet

Hopelijk blijft het zo :biggrin:

Saludos

 
Ben het helemaal met Espagnol eens het ziet er goed uit.

Wat de kleurtjes betreft zit ik nog te twijvelen tussen default en satfun2,zal ze allebei eens een avond uitproberen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan