Sab titan 2 HD cccam freeze canaldigitaal

sjappie666

Jr. Member
Lid sinds
12 feb 2009
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
31
Zijn er meer mensen die sinds het nieuwe sid limiet van CanalDigitaal soms freezes hebben op de CanalDigitaal kanalen met een Sab Titan?
 
Waarom heeft hier nooit iemand een antwoord????
 
Even ter info, wij zijn g??n k*tforum! Het zou zomaar kunnen zijn dat er hier niemand een Sab Titan gebruikt! Of het probleem wat jij aanhaalt niet heeft.

Jou posting is in dit geval aangepast, let aub een beetje op je woorden!
 
Ja en dat is nou net wat ik wil weten of hij het probleem wel of niet heeft
En er zijn er genoeg hier die een SAB gebruiken, en zo veel vragen die ik stel worden niet beantwoord
 
Welke cccam gebruik je en matig je toon een beetje man als je geholpen wilt worden ik krijg ook niet altijd gelijk antwoord nou dan ga je verder zoeken.
 
Niet iedereen is elke dag op het forum, soms duurt het langer dan 2 dagen voordat je een antwoord krijgt. Geduld is een schone zaak.
Kennis van me heeft zo'n Sab klommel en die freezed ook vaak ja. Ook de Sab Titan 1, en niet alleen op CD maar ook op andere pakketten. Ben niet bepaald gecharmeerd van die ontvanger.

@Pikkie: het is de ingebouwde CCcam van de SAB, geen idee welke dat precies is.
 
Er is nu een andere image te vinden welke geheel onder enigma2 werkt en de cccam is dus veranderen ook Oscam valt onder de mogelijkheden.
 
Wist ik niet van cccam wel dat er een verandering was, het schijnt dat ze op oscam wel goed draaien.
 
Er zit CCCamD op, dat is een gepatchte 2.0.11 versie, Maar bij mij freezed alleen soms CanalDigitaal en TVVlaanderen, D+ Spain CanalSat France, Sky Germany Sky Italia loopt hier wel vlekkeloos
 
Maar ik ben er al uit, door de sid limiet van CanalDigitaal en TVVlaanderen schijnt de ecm wat sneller te gaan waardoor de SAB soms freezed, met een nieuwere versie van CCCam is er geen probleem alleen kan de SAB dat op een of andere manier niet aan.
 
Thewizzard ik denk dat u zich vergist, De SAB Titan kan geen Enigma 2 image draaien
 
@Sjappie: En hoe zet je dan een nieuwere versie van CCcam op de SAB? Als dat nodig zou zijn? Bij mijn weten is dat in de firmware in gebakken, daarom is het ook een gepatchte versie.
 
@BlackTiger Ja klopt cccam is ingebakken, ik heb Familienforum er naar gevraagd (hun maken de firmware tegenwoordig) en hun willen geen nieuwe CCcam toevoegen, en ze gaan ook stoppen met het maken van firmwares voor de SAB Titan, dus eigenlijk als een cccam update nodig zou zijn heb je weinig meer aan deze box of je moet gaan kijken met een Smartcard
 
Dus wie een SAB Titan wil gaan kopen, Niet doen voor €100 meer heb je een Enigma 2 box en daar kun je weer jaren plezier van hebben, Ik kijk nu zelf 2 jaar met de Titan 2 dus ik heb het geld er al weer uit :p
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan