SAB Titan 2 HD CCCam Help

sjappie666

Jr. Member
Lid sinds
12 feb 2009
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
31
weet iemand hoe je cccam met een sab titan 2 hd als client aan de praat krijgt kan ik hier bijv cccameditor voor gebruiken en moet ik cccam ook op de sab installeren of is dat al in de software inbegrepen??

MVG Sjappie666
 
Ik heb het al dit onderwerp kan worden gesloten
 
tja je zou het eventueel ook kunnen delen (kleine uitleg )
dan heeft een ander daar ook weer eens wat aan
 
je gaat naar http://www.dvbstand.com/sws.php?cat=128&mark=1
download de software naar je computer dan download je de softcam via de dvbstand website bij de softcam zit ook een software uploader bij met die uploader upload je firmware in de ontvanger en daarna upload je de softcam naar je ontvanger.
als je dat gedaan hebt start je de ontvanger op klik je op menu en dan ga je naar dat internet logo en klik je daarop dan klik je op server instellingen en typ je je cccam server naam gebruikers naam en wachtwoord in en je drukt op opslaan en je hebt beeld.
 
deze ontvanger is echt een aanrader het beeld is super en cccam werkt probleemloos
en je kan hem ook gebruiken als digitenne receiver en er zitten 2 Seca3/Conax lezers in.
en 2 CI slotjes.
 
sjappie666;213613 zei:
je gaat naar http://www.dvbstand.com/sws.php?cat=128&mark=1
download de software naar je computer dan download je de softcam via de dvbstand website bij de softcam zit ook een software uploader bij met die uploader upload je firmware in de ontvanger en daarna upload je de softcam naar je ontvanger.
als je dat gedaan hebt start je de ontvanger op klik je op menu en dan ga je naar dat internet logo en klik je daarop dan klik je op server instellingen en typ je je cccam server naam gebruikers naam en wachtwoord in en je drukt op opslaan en je hebt beeld.

waar haal de de gebruikersnaam vandaan en server instellingen?
 
henkm;213783 zei:
waar haal de de gebruikersnaam vandaan en server instellingen?
ja waar haal je dan vandaan? En installeer je dat stap voor stap ??
 
er mag hier alleen gesproken worden over interne sharing, als ik er van uit ga dat dat zo is dan heb je ook zelf een andere ontvanger (als server) of server staan waar je naar toe connect.
in de server zet je een user naam en wachtwoord in je ccccam.cfg, F: dummy dummy zo b.v
en bij de client ontvanger zet je bij ccccam dezelfde user en wachtwoord.
in de c line zo b.v
C: ip van server poort dummy dummy.
C: 192.168.0.104 12000 dummy dummy
gr blokker
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan