nicewithice
Jr. Member
- Waarderingsscore
- 7
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 67
Nadat ik nu enkele dagen mijn receiver heb uitgetest, heb ik natuurlijk weer een paar vragen. Ik hoop ik kan ze hier plaatsen, indien niet, admin, laat me weten en ik schrijf ze in een ander topic. Een ding is algemeen, het zijn waarschijnlijk allemaal beginnersvragen, want jongens deze receiver is wel een verschil tegenover mijn Philips. En de receiver is dan mischien nog niet de beste, het is een SAB Unix Triple HD.
Eerste vraag, sommige programmas op hotbird zijn van super kwaliteit, anderen niet, hoe komt dit eigenlijk ? Moet ik daar een gouden middenweg voor zoeken kwestie schotel en LNB afstelling ? Of eventueel een tweede schotel ? De LNB voor hotbird staat wel redelijk "scheef" tov de schotel...Foto hieronder.
Tweede vraag, de EPG laadt niet alle info, voorbeeld details van filmen mis ik (soms). Op FTA kanalen duidelijk meer info als bijvoorbeeld bij TV Vlaanderen kanalen.
Bedankt.
Eerste vraag, sommige programmas op hotbird zijn van super kwaliteit, anderen niet, hoe komt dit eigenlijk ? Moet ik daar een gouden middenweg voor zoeken kwestie schotel en LNB afstelling ? Of eventueel een tweede schotel ? De LNB voor hotbird staat wel redelijk "scheef" tov de schotel...Foto hieronder.
Tweede vraag, de EPG laadt niet alle info, voorbeeld details van filmen mis ik (soms). Op FTA kanalen duidelijk meer info als bijvoorbeeld bij TV Vlaanderen kanalen.
Bedankt.