SAB Unix Triple HD

E

erpel

Dag allemaal.
Ben net terug van la Douce France en heb m'n huisbaas ginder m'n SAB TitanII verkocht. Omdat dit een combi was van TNT (DVB-T) met SAT MPEG4 was dit toestel voor hem blijkbaar heel interessant zodat ie me vroeg zo er een aan te kopen en op te sturen. Maar goed ie heeeft het overgenomen voor de prijs dat ik betaalde ervoor. Heb voor hem de Hotbird erbijgeladen en een 2de kop bij z'n schotel gezet.
Z'n Bisst?l?vison kaart werkt prima in deze ontvanger.

Nu moet ik me een nieuwe ontvanger aanschaffen. Moet terug een combi zijn omdat ik zowel hier thuis als ginder op dvb-t als SAT kijk.

Maar ik denk misschien een SAB Unix Triple HD aan te schaffen. Maar van Linux heb ik helemaal geen kaas gegeten. :( en ik zie het me op m'n 69 jaar niet meer zo zitten, ben een soldeerboutjesman geweest :biggrin: , software ... brrr... :(

Moet ik dat uberhaupt kennen om daar dingen mee te doen als een kanaallijst editeren, software in te laden die me beter past en zo?

bijkomende vraag: als ik geen 2de SATtuner vandoen heb, (maar wel de DVB-T naast de SAT) neem ik dan niet beter terug de Titan II ?
 
Niet allemaal tegelijk h? :)
bijkomende vraag:
is er iemand die al weet heeft van alternatieve software voor de SAB Unix Triple HD?
alvast thanks voor wie me wat meer kan vertellen.
 
Voor vragen over de Sab ontvangers is er een grote site namelijk satbox4all.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan