SabNzb / SickBeard / CouchPotato

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Heren,

Wie o Wie heeft een enig ervaring mee met deze programma's.
Ben al een tijd bezig om de juiste config weg te zetten maar echter lukt me niet helemaal.

Heb zojuist alle 3 programma werkend dat de bestanden vertuurd worden naar Sbanzbd 0.72 versie wat ik gedownload had.
Ik zie dat sabnzbd ook de bestanden download maar ik wil dat die bestanden opslaat in een ander directory die op ijn netwerkschijf staat.

Ik heb al de programma's op Windows XP draaien met een netwerk schijf koppeling van een Z:\ drive (naar NAS)

Heb verschillende handleidingen gelezen maar echter alle download komen terecht gewoon bij Downloads\complete.

Voor Films heb ik een map aangemaakt op Z:\ drive Films dat alle film die ik download terecht komt in Films.

En voor serie heb ik ook een map aangemaakt op Z:\ drive Series dat alle series terecht komen op map Series.

Tuurlijk heb ik nog aantal mappen aangemaakt zoals APPS, Games etc.. voor manual download als ik via SABNZBD download dat ik een selectie kan maken APPS dat die dan ook weg zet naar dat lokatie.

Heb een aantal serie gedownload maar wat ik ook kan zien dat die download nu op Downloads\complete maar alles door elkaar. Kan ik die ook per serie als bv: House map aanmaakt en alle Episode van de serie House dan daar terecht komt in plaats van los in de root.

Voor Films en de rest maakt dat weinig uit dat die in root terecht komt van films en APPS.

Maar de vraag is hoe doe ik dat en waar kan ik dit allemaal instellen zodat alles goed functioneerd. Dat ik manual een keuze kan maken en automatisch serie en films terecht komt op de juiste locatie op de Z:\ drive
dat het allemaal niet terecht komt in Downloads\complete.

Wie kan mij hieraan ondersteunen dit is de eertse keer dat ik het gaat gebruiken via deze appl. heb altijd handmatig gedaan via newsleacher maar daar heb ik niet ten alle tijden voor om altijd erachter te zitten en te downloaden handmatig, het zal mooi zijn als ik het automatisch kan doen.

Ik heb SabNZBD een directory aangemaakt met een naam script en de script van Sickbeard erin gekopierd,......tot nu toe

Voor CouchPotato heb ik nog niks bezonders gedaan. download wel maar wel in de map van Downloads\complete

En Downloads\complete verwijst lokaal C schijf en zou graag dat op Z:\ drive willen hebben.

Wie o Wie....weet er meer van.

Gr,
Deliyurek007
 
Heren,

Ik heb zojuist voor elkaar dat die nou weg schrijft naar de netwerk drive Z: naar de juiste folders.

Alles doet het maar echter blijft toch 1 punt open en dat is de serie gedeelte.
Ik krijg alle serie episode door elkaar van alle serie die in sickbeard aangegeven is. Alles komt terecht in de Serie map.

Heb effe hier en daar door gelezen maar en gaven aan dat ik een scipt moest koppelen ik heb de script sabToSickBeard.py gekoppeld in SABNZBD na dat het gedownload is krijg ik de melding van " python wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand"

De serie is wel uitepakt en weg gezet maar doet nog steeds niet een Hoofdmap van de serie naam bv House en alle serie submappen van episode daar terec ht komt met z'n eigen folder bv:season 5 blabla deel 1, season 5 blabla deel 1 etc...


Wie weet hoe ik dit aan kan passen en wat doe ik hier fout.

Gr,
Deliyurek007
 
Ik heb nog lokaal op de XP machine Python 3.2 geinstalleerd maar helaas de melding blijft nog steeds:
" python wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand"

En alle gedwonloaden serie op 1 folder maakt geen main folder aan en daar onder de episode folders..

Iemand een idee die hiermee aan de slag gegaan is hoe dat ik in elkaar zit.

Gr,
deliyurek007
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan