Samsung HD receiver HDMI aansluiten op monitor

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Hallo deskundigen.

Ik heb een Samsung DCB-H360RS cable receiver op de kop getikt deze heeft 2 scart aansluitingen en ook een HDMI aansluiting

Nu wil ik daar een 23 " monitor aan hangen die morgen in de aanbieding is bij de aldi. (159 Euro)
•1 x HDMI met HDCP-decodering
•1 x DVI-D met HDCP-decodering
•1 x VGA (15-pins D-Sub)
•Audio In
•Netadapteraansluiting

Wat denken jullie gaat dat lukken?

Moet kunnen.
Staat bij dat het ding full HD is.
HDCP betekent dat ook content die een extra beveiligingslaag (tegen opnemen van die content op een recorder) bevat, weergegeven kan worden.
Overigens zijn er mij geen zenders bekend die dat gebruiken, maar bijvoorbeeld Blu Ray kan daar wel van voorzien zijn.

Natuurlijk moet je van het geluid helemaal niets verwachten, en er niet vreemd van opkijken als de monitor geluid via de HDMI niet ondersteunt.
Word niets over vermeld.

Ik heb de monitor gekocht en via HDMI aangesloten op de Samsung HD cable receiver.

Na wat geklooi met de video instellingen eindelijk de plaatjes en geluid.

Prima beeld en de ingebouwde speakers in de monitor levert een geluid op wat voldoende is voor de "hobby"kamer. Maar om de een of andere reden is het geluid niet te regelen is en blijft maximaal , ik zie wel de loper op het beeld van 16 naar 1 gaan maar geluid blijft constant. Als ik hem op 0 zet is tie uit.

Heb nieuwe firmware in de Samsung geladen maar helaas

Het geluid met HDMI aansluiting is niet uit te zetten en dat is jammer want er zit op de monitor ook een aparte audio aansluiting , ik had verwacht dat als je die zou gebruiken het geluid van HDMI gekilled zou worden maar helaas dat gebeurt niet.

Hey M heb je die lcd scherm nog gekocht???????

he bierdrinker lees het topic boven je reply eens aandachtig door en laat dat bier nou eens staan............

Sorry te veel pils.....Bevalt het scherm????Op geluid na ik bedoel us beeld en kan dat scherm ook op je pc heb geen hdmi aansluiting op pc zo ik neem er nog een...

Dit is een fantastische monitor

Er zitten 4 aansluitmogelijkheden op Standard VGA , DVI-d en HDMI en jack voor audio.

De SAMSUNG HD cable receiver heeft de onhebbelijkheid dat deze Audio niet laat regelen icm HDMI en optische uitgang .

Maar ik heb het opgelost . Ik heb een HDMI naar DVIconvertor connector gekocht 7 euro.

De samsung aangesloten via HDMI cable en de Convertor aangesloten op de DVI ingang van de monitor.

Tada Beeld zonder geluid , daarna via de Audio ingang op de monitor de analoge audio aansluiting op de Samsung verbonden en nu is Audio prima te regelen via de AB van de SAMSUNG

Geweldig ..............

DOM DOM DOM , Ik had me de convertor kunnen besparen, gewoon rechtstreeks HDMI naar HDMI en dan het geluid van de monitor minimaal op 0 zetten.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan