@sat 9200 probleem

Larache

New Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
44
hallo iedereen,

ik heb een probleem met mijn @sat 9200 deze wil niet meer werken. Je kunt hem nog wel starten maar dan blijft hij hangen op ON. ik heb al geprobeerd om er weer niuewe software in te doen met ATUP206 etc maar krijg de melding dat hij geen contact kan krijgen.

graag advies alvast bedankt
 
heeft helmaal niemand advies
 
hoi ik dan maar...

allereerst moet je kijken of je h/w = hardware overeenkomt met de soft die je erin wil pompen.

*****
atsat 9200 valt onder sectie kaon/digi-x/arnion/xtreme/atsat/ recievers .. je zou er dus b.v. eenvoudig wel actuele digi-x/kaon emulatie-soft in kunnen doen

weet door gebrek aan ervaring met @sat niet of je dan i.p.v. de atsat loader ook gewoon zoals met kaon/xtreme/digi-x/arnion/digiquest/digiline/etc etc.. de kup-loader 2.30 kan gebruiken ik denk van wel.

*****


KUP2.30 normale procedure

start kup 2.30 / druk op spatie = engineer mode / open file die je wil hebben / daarna duw steker er weer in of zet schakelaar achter op ON / soft loopt er automatic in....

kan ook wezen dat er eerst een andere bootloader in moet

probeer dit eens


*****

kom je er niet uit dan schrijf de gegevens op welke te vinden in menu systeeminstellingen :

h/w
s/w
loader
ca

je erin hebt zitten.


maar laat ook ff weten of het gelukt is met b.v. kup2.30

Groeten/ suc6.
 
als eerste wil ik je bedanken voor je reactie.

Omdat ik morgen pas weer thuis ben kan ik het dan allemaal proberen ik zal je laten weten of het gelukt is. nogmaals bedankt voor je reactie.


mvgr mo
 
best thai-demon



Ik heb geprobeerd wat je zei maar het lukt maar niet hij blijft hangen op on en kan dan ook niet naar de menu hij reageert op geen enkele programa zo lijkt het.

in de scherm geeft hij eerst aan u 1.12 en dan blijft hij op on staan daarna kun je helmaal niks meer. zelf niet eens in de menu.

als je advies hebt hoor ik het graag van je.

mvgr mo
 
Larache zei:
hallo iedereen,

ik heb een probleem met mijn @sat 9200 deze wil niet meer werken. Je kunt hem nog wel starten maar dan blijft hij hangen op ON. ik heb al geprobeerd om er weer niuewe software in te doen met ATUP206 etc maar krijg de melding dat hij geen contact kan krijgen.

graag advies alvast bedankt

Ik zou laten ff maken dat kost 10tot15euro ff doorzoeken
 
Nou weet ik niet wat je er in wil zetten maar de 9200 heeft een flash van 1MB dus er kan niets anders in dan de originele software anders is hij RIP.

Dus ik ben bang dat hij overleden is nog wel te repareren maar dan moet de flash er af originele soft er in en je kan weer kijken, niet zoveel want ook TPS kan de soft niet decoderen met een kaart.

Misschien uitkijken naar iets anders.
 
Ik heb ook zou gehad een tijd geleden ik heb naar een persoon gebracht die heeft voor mij gemakt gewoon hij heeft geopend en een soort interface case erin gedaan en hij deed het meteen moet je gewoon bij google ff zoek naar raciever repier dan vind een heel veel.

mvg..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan