Sat boards sluiten 1 voor 1 de file en key afdelingen.

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Het zal drukker worden met vragen van vrijschakelaars op het funboard nu een bekende site geen link meer doorgeeft naar kant en klaar files en key's.

Er zullen nu ook wat meer echte hobbyïsten bijkomen waarschijnlijk omdat ze min of meer gedwongen worden om zich wat dieper in de stof te storten.

Of de bestaande handelaren krijgen het drukker! ;)

 
vind dit een ok ontwikkeling, weg met de fast food, gewoon weer thuis koken met verse ingredienten. Ik heb helemaal geen zin in die makkelijke gebruikers die het alleen maar gaat om gratis kijken voor zich zelf en voor anderen. Hebben we nou een hobby of hebben we een hobby.

 
100% mee eens.

Vrijschakelaren naar de handelaren en echte hobbyisten hierop het board!

 
Ik ben prima in staat keys op een kaart te plaatsen zonder kant en klare hexen. Maar zonder dit soort sites heb ik geen idee wat die keys zijn. Hoe kom ik daar dan achter? Gaat het maandelijks (SECA) alleen om een datum wijziging ofzo?

 
Hakkie

Als je prima in staat bent om sleutels op een kaart te schrijven dan moet je toch ook zeker weten welke sleutel je schrijf.

Algemeen

Ik ben het volkomen eens om geen sleutel meer op het board te zetten. Er zijn genoeg andere wegen om aan die sleutels te komen.

 
Dan wordt de vraag naar logger groter dan zullen de prijsen wel de lucht in gaan :))

 
Er bestaat misschien ook het gevaar natuurlijk dat er meer PMK's in het public domain gaan komen zodat C+ deze kan uitschakelen.

Alhoewel zo'n vaart zal het niet lopen want er zijn nog genoeg sites te vinden met afgewerkte hexfiles. Men moet gewoon de moeite willen doen om ze te vinden.

Trouwens het is helemaal niet moeilijk om aan de hand van de keys (deze stonden gisteren volledig in de nl.satelliet. usergroup) een oude file te wijzigen. Nadat ik de handleiding gelezen had van Secanix was het meteen gelukt.

 
Natuurlijk weet ik wel welke keys ik schrijf. Wat ik bedoel is: hoe kom je aan de keys in het geval alle key sites zouden zijn verdwenen. Ja, er zullen altijd wel sites overblijven. Maar stel dat dit niet zo is, dan zal ik moeten investeren (tijd/geld) in loggen. En al die 'rotzooi' in onze mooie ;) woonkamer zal 't vrouwtje niet waarderen. Satelliet is namelijk niet mijn enige en ook niet mijn belangrijkste hobby (oops wat zeg ik nou....)

Maar ja, ik red me wel met de keys hoor. 't Is me tot op heden altijd nog gelukt. En voor C+ betaal ik zelfs! Wat een hobbyist he?

Allemaal veel plezier met de hobby gewenst.

 
Het zal niet zo snel gebeuren dat al die sites verdwenen zijn lijkt mij. Een simpele zoekaktie met een van de bekende zoekmasjientjes levert een haast oneindige lijst van sites en files op.

Het is gewoon een kwestie van iets meer moeite doen om goed te zoeken... :biggrin:

@Hakki; je kan toch ook een kabeltje leggen naar de hobby-kamer (die andere :cool: ), dan is vrouwtje ook weer blij.

 
Het is op dit board duidelijk te merken dat er minder "key/files sites" zijn.

Het begint gezellig drukker te worden op het satfunboardje met mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging i.p.v. vrijschakelen.

Of is er iemand reclame aan het maken? :biggrin: :biggrin:

 
Als je geen rotzooi in de kamer hebben wilt schaf je je een funcard aan , die is erg makkelijk te proggen en na de update's gewoon uit te lezen zodat je met een (makkelijke)editor de zaak weer uitlezen kunt.

Dit hoeft trouwens echt niet met een funcard ,het kan ook gewoon met de mosc ,die is immers ook simpel uit te lezen?

Nee die site's met hapklare brokken ,daar leer je wat van.... nee dus.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan