sat4all.da.ru

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Groofy

Op sat4all.da.ru staat een vrije meningsuiting over sat4all.com die wederom abuse misbruiken om mirrors e.d. dicht te gooien.

Zoals iedereen weet is Europa veel groter geworden en zijn bepaalde FUS dichtgegaan omdat deze zich nu aan het Europesche verdrag moeten houden.

Voor de inwoners daar is het natuurlijk perfect dat ze eindelijk kunnen genieten zonder belemmeringen van de regering en nu vrij alles mogen ontvangen.

De internetwet, om het zo maar te noemen valt ook onder deze Europesche wetgeving waardoor FUS-sen en Boards zullen verdwijnen. In Rusland is dit echter nog wel toegestaan en dat zijn de bekende .da.ru domeinen.

Omdat mirrors van Duckfiles gewoon veel geld kosten zijn die .da.ru die nagenoeg niets kosten dan tijd een uitkomst.

Alle ellende die sat4all.com nu aan het spuwen is naar .da.ru bezorgd na frustraties ook een hoop werk om andere mirrors op te zetten.

Dus een oproep aan iedereen, laat je stem horen op sat4all.da.ru en stem tegen dat gezeik. (Liefst in het engels zodat heel Europa het kan lezen en ook .da.ru)

Feitelijk wat je nu zegt:
DAAR mogen we wel over keyfiles praten en kijken hoe je het "hekt"?
Dan vraag ik me af, waarom worden de da.ru's dan ook door anal- gesloopt?

Zomaar een gedachten spinsel...

G

Jij demonstreert daar een groot deel van je onkunde om je schotel en moter zo te plaatsen dat hij defect gaat.
Eigen schuld dikke bult.

Je bent goed bezig zo makker.
Zeer volwassen

Hier is maar 1 woord voor en dat is ZIELIG.......

Als je wat met een site en of iemand van een site hebt los dat even persoonlijk op en ga hier niet een soort haat site zitten promoten. Ik dacht dat we dat stadium vanaf de satellietdag in Elst toch al voorbij waren. Iedere site stelt zijn eigen huisregels. Niet mee eens niet komen en ergens anders je heil zoeken.

En wat betreft die 1 april grap. Ik heb veel gehoord erover maar dat een schotel naar de zevende hemel is geholpen daardoor echt niet. Dat moet er iets mis hebben gezeten in je eigen configuratie en dat moet je dan niet afzeiken op een 1 april grap. Ik vond het 1 van de beste grappen van de laatste jaren zeker ook gezien de vele onderwerpen erin en de vele mensen welke erbij betrokken waren.

Originally posted by satwatcher
Iedere site stelt zijn eigen huisregels. Niet mee eens niet komen en ergens anders je heil zoeken.
Idd. Dat is de kern. Het is natuurlijk verleidelijk ongenoegen over een andere site hier te delen, maar door deze stelling is dat denk ik overbodig geworden. Daardoor is nu eenmaal ook bepaald dat de verschillende boards echt anders zijn. Voel je thuis met de huisregels op een board, zowel geschreven als hoe uitgevoerd.

En wat betreft de schotel naar de kl*te. (Ik ben terrecht op mijn af en toe erg Bargoens taalgebruik gewezen, dus vandaar deze aanpassing ;) )
Niet leuk, maar het was echt een 1 april grap. Wel heel toevallig op die datum dat Groofy een probleem had, maar er is echt niet bewust of onbewust een rotte Ronaldd image gebakken. Zie er de lol nog maar van in, en hou de schade bij de kosten die een hobby nu altijd met zich mee neemt. Lijkt mij.

Maar even iets anders: Er zijn dus ook plaatsen zoals Deventer waar ze grof misbruik maken van krapte op de huurdersmarkt om schotels te verbieden. Dat lijkt mij een belangrijker punt om ons druk over te maken. Hierover is een melding te vinden bij 4 mei 2004. Kan je meteen daarvandaan doorklikken om een petitie te onder tekenen om ons Europees recht te laten voortbestaan. (Bedankt Satwatcher voor deze betere links dan de Russische braak-link.)

[SIZE=-3]{edited by Kerstkonijn voor verbetering}[/SIZE]

Originally posted by Groofy
Dus een oproep aan iedereen, laat je stem horen op sat4all.da.ru en stem tegen dat gezeik. (Liefst in het engels zodat heel Europa het kan lezen en ook .da.ru)

Heey zielig mannetje, ga jij maar even een kwartiertje op de snelweg spelen...

GR Fred.

Ehhhh laat ik me stem al niet genoeg horen ;-)

Ik heb helemaal geen zin in Protest site's je helpt je zelf en nog vele anderen naar beneden.

Wat een ander doet hoef jij niet te doen.

gr,

Thewizzard

DuckstadFM

http://duckstadfm.no-ip.org in mediaplayer en winamp

Hallo, wat pakken jullie het allemaal hoog op zeg. Mijn STAB heeft echt mijn schotel tegen de muur gedrukt en al is de grap leuk, er is niet nagedacht over eventuele gevolgen. Maar wat er het jaar daarvor gebeurde met de Magic-cams was ook normaal, en de ruzie tussen de makers van de tijdbom in de humaxen is ook normaal.
Ik vindt dat nu niet meer hobby-matig hoor. Als iemand met een probleem zit en je helpt hem dan zadel je hem toch ook niet op met nog grotere problemen.

Wat dat betreft heeft kerstkonijn wel gelijk rond 1 april kan je beter vermijden om de hobby wat minder in de papieren te laten lopen.

Ik accepteer de huisregels, maar snap niet waarom alleen sat-wetenschappers, begimners direct als zielig volwassen mannetje die maar op de snelweg moet gaan spelen moet gaan afspiegelen.

We kunnen inderdaad Deventer helpen met de schotels want dat is toch in strijd met het recht op vrije nieuwsgaring. Doe m'n best om me in de toom te houden.

Groofy

@Groofy: Ik begrijp dat je je op een lullige manier gepakt voelt. De ervaring leert echter dat het niet zo plezant gevonden wordt als er gal gespuwd wordt over een collega board (met een iets ander beleid).

Laat dat board lekker zitten als je je daar niet (meer) thuis voelt. En welkom hier. De kleuren zijn prettiger, de thread opbouw vriendelijker, en de uptime veel hoger. Het publiek is een kwestie van je thuis voelen. Ik merk het wel wat je er van vindt. Maar laat die Russische site toch zitten. Maak je geen vrienden mee. Ook hier niet.

Het is geen russische site. De da.ru domeinen zijn zogenaamde doorverwijsdomeinen net zoals de http://go.to en anderen.
De genoemde da.ru site bestaat overigens al jaren, misschien eerst in handen van iemand anders, geen idee.

Wat je er mee doet moet je zelf weten, maar ik heb hem verplaatst naar het off-topic gedeelte waar ie thuis hoort.

je moet er niets mee, als je tegen iemand iets te klagen heb dan moet je dat via pm doen, dat je dan een raar pm-tje terug krijgt zegt dan meer over die persoon dan over jou...... Houd het netjes en zeg elkaar recht in het gezicht wat je te zeggen hebt en niet via een duister board wat blijkbaar de intentie heeft om iedereen tegen elkaar op te zetten...

Tuurlijk zijn er dingen gebeurd bij sat4all maar als je het daar niet mee eens bent dan kom je daar toch niet meer.......

Das ook de reden dat ik dat board vermijdt en dat ik lekker hier post.....

Ik vind een gezonde discussie tussen de fora prima, maar je moet geen onzin vertellen.

Van die hele 1 april grap was ik ook op de hoogte en ik kan me nog heel goed herinneren dat er iemand was die suggereerde om de DB (met het image van Ronald) te laten zappen tussen verschillende satellieten. De reacte van Ronald was: laten we dat maar niet doen, want dan bestaat er een risico dat de motor kapot gaan als degene niet thuis is en de receiver aan heeft laten staan. Dus is besloten om alleen te zappen tussen zenders binnen hetzelfde pakket (SECA-2 providers).

Het lijkt me dus ook absoluut onzin dat jouw probleem door de image van ronald is veroorzaakt. Daarbij is het ook niet echt slim om satellieten in te programmeren die "achter" jouw muur liggen.

Verder is het zoals gezegd erg typerend voor jou dat je zoiets kinderachtigs doet.

Zo, Gaan we nou weer een beetje lief tegen elkaar doen?

Er zijn nog zoveel andere leuke zaken te bespreken op dit bord.

irdeto2, viacces2, seca2, clonen van de C+NL kaart.....

GR Fred.

Eerlijk gezegd was ik net een beetje blij dat het relatief rustig was. Met protestsites, ongeacht hoeveel users tekenen, zul je nooit een beleid aangepast krijgen, je zult eerder het tegendeel bereiken.
Tenminste... als iemand zoiets over fun zou doen, zou ik er net tegenin gaan en al helemaal niet luisteren naar klachten.

Men kan beter de boel laten zoals het is, iedereen weet waar hij aan toe is, je kunt er tevreden of ontevreden over zijn, boos of niet boos, misschien is het soms terecht en soms onterecht maar druk maken helpt echt niet, daar heb je alleen jezelf mee en het zet kwaad bloed bij de vele oudere gebruikers die al het geruzie al die jaren meer dan spuugzat zijn.
Die mensen wil je ook niet tegen je hebben, want net dat zijn de mensen waar je wat van leren kan.

Laat de zaak gewoon rusten, er is keuze genoeg in de satwereld voor iedereen.
Als iedereen en ook de fora onderling en de leidingen daarvan elkaar gewoon respecteren en verder niet dwars liggen is er niets aan de hand.

Wat vreselijk hypocriet is, is het volgende.
Groofy maakt nu reklame voor die sat4all.da.ru site, maar heeft wel een mailtje naar onze provider gestuurd uit naam van een jurist, dat Duck hobbyisten zou vervelen met het board en zou doen aan valsheid in geschrifte.

Bij deze krijgt onze vriend Groofy dan ook een fijne ban aan zijn broek. Kan ie Duck ook gelijk op die site erbij schrijven.

En wat dit draadje betreft: closed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan