Sat4All gesloten!?

J

JohnnyBee

Het lijkt er op dat het board van de collega's voor goed zou gaan verdwijnen.

Het volgende was daar te lezen:

"s**4**l is naar alle waarschijnlijkheid voorgoed gesloten. Er waren onderling te veel strubelingen die het overgrote deel van de moderators en admin hebben doen besluiten te stoppen.

Iedereen van harte bedankt voor het trouw en veelvuldig bezoeken van deze site.

Het board zal over 2 weken geheel verdwijnen. Lezen is nu nog mogelijk."

Nu is mijn vraag, kan ik op 1 of andere manier een backup van al deze informatie aanmaken zodat ik deze later nog kan raadplegen? Liefst zou ik de site gelijk willen binnenhalen zodat ik er off-line later nog steeds op kan gaan rondsnuffellen.

Ik weet dat ik off-line beschikbaar maken kan selecteren op de link in mijn favorieten, maar welke instellingen kies ik dan het best en is dit wel de beste manier om zulks te verwezenlijken???

Groetjes aan jullie allemaal, blij dat ons board weer helemaal terug is en dan nog tegen deze supersnelheid, gewoonweg fantastisch !!!!!

Johnny.

 
s**4**l is naar alle waarschijnlijkheid voorgoed gesloten. Er waren onderling te veel strubelingen die het overgrote deel van de moderators en admin hebben doen besluiten te stoppen.

Iedereen van harte bedankt voor het trouw en veelvuldig bezoeken van deze site.

welke mod`s hadden strubelingen ??????????????????

meer zeg ik hier dus niet over .

gr dj :)

ps ctrl - c doet wonderen voor een back up :)

van de topic die je wilt bewaren ..

 
Meer hoef je ook niet te zeggen, wij weten zo genoeg :)

jammer.

 
strubelingen ????????????

hahahahahahahahahahahah

groetjes....

sorry voor deze onbenullige post.

 
Leuk om alle guy's hier ook weer te zien, laten we er met zijn allen een leuk board van maken, gezelligheid en veel hobby'en, maar bovenal verdraagzaamheid en respect.

Gr. JD

 
Ook ik wil mijn dank uitspreken aan alle trouwe bezoekers van s**4**l.

Strubbelingen is inderdaad wel een aardige omschrijving.

Maar ik vind dat we dat hoofdstuk moeten afsluiten en opnieuw moeten beginnen.

 
Jammer maar waar...

de enige die blij zijn dat s**4**l weg is...

is......... onderandere ©anaal +

persoonlijk vind ik het altijd jammer...

suc6 met dit nieuwe board :)

J

 
Iedereen bedankt voor de fijne tijd op s**4**l.

_________

Netpad.

 
doodzonde.

Ik heb er veel geleerd over SECA. Ik was net met IR**TO begonnen. Hopelijk kan ik op dit board ook IR**TO onder de knie krijgen.

tx s**4**l

nitwit

 
Ik heb de afgelopen 4 maanden enorm veel geleerd van s**4**l en moest dus effe slikken toen ik de mededeling las...

Thanx guys, ik heb er een leuke hobby bij gekregen.

Misschien een doorstart met de neuzen 1 kant op....

 
De reden heden we lekker intern maar als we zeggen dat we een satvriendenclubje zijn geworden zeg dat inderdaad genoeg lijkt me :)

 
Leuk elkaar hier weer terug te zien.

s**4**l, bedankt voor de fijne tijd..

Hopelijk word dit board een goede vervanger.

Ik heb er in iedergeval zin in!

B.W.

 
Nu het nog even kan ...

bedankt alle s**4**l medewerkers !

Jullie hebben altijd een perfect board geleverd dat zondermeer een professionele uitstraling had. In ieder geval was ik er aardig verslaafd aan geraakt (weinig posten maar veel lezen).

De meeste informatie vergaard door goed te zoeken. Echt jammer maar het blijft een mooie herinnering ! Veel succes voor de mods. van dit board ik hoop dat jullie de verslaving net zo goed kunnen voeden !!

hans

 
Zeker jammer dat s**4**l gesloten is. Alle informatie die je nodig had was daar te halen.

Hopelijk wordt dit board een goede vervanger, zonder al te veel last te hebben van Freek.

s**4**l Boys Bedankt.....

Rebootje

 
Het was ff schrikken gisteravond ik ben in tijden niet zo stil geweest

Ik hoop dat we nog meer plazier mogen beleven aan dit board

alle mods nog bedankt van s**4**l

En zo te zien zijn hier al weer bekenden genoeg

Robbie

 
Ook namens mij bedankt voor jullie opmerkingen.

Je kunt ons gewoon vinden op de chat #satlounge

satshow

 
ben vaak op s**4**l geweest freek helaas ook

zal nu wel lachen :)helaas

maar hier gaan we met z,n allen (freek niet) lekker verder

jongens van s**4**l bedankt!!!!!!

 
s**4**l dicht, da's niet zo mooi, maar eerlijk gezegd ging het toch al behoorlijk bergafwaarts met dit Forum.

Dat had alles met normen en waarden te maken.

Zo zou dat ook voor dit board het einde zijn als mensen elkaar uitmaken voor rotte vis en weet ik veel.

Ook de achterlijke humor waarvan sommigen blijk geven in hun antwoorden is uiteindelijk de druppel......

Van Harte met dit board en ik hoop dat dit nu eindelijk eens een plaats wordt waar het om de hobby gaat.

C*nnal plus is in feite nauwelijks de moeite waard afgezien van de p*rn* en een enkele film dus de keys hoeven ook niet geplaatst te worden. De "kenners"zouden hun kennis moeten proberen over te brengen naar de beginners (zo als ik).

Geef ons desnoods hints, cryptisch etc. etc. maar laat de gilde van satcr*ckers verder groeien.

Veel succes met jullie board!

En enorm knap om zo snel weer online te zijn!

 
Ik vind het heeel erg jammer dat ze stoppen, maar hopenlijk waar deze site net zo goed als s**4**l.

En nu hopen dat ze Freek buiten de deur kunnen houden!!!

 
echt wel jammer van s**4**l maarja deze board lijkt me ook fantastisch en toch wil ik s**4**l bedanken .

groetjes mbon

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan