sat4all komt terug lees hier

W

whatyouneed

we are getting shitloads of mail from everybody supporting us, wishing us good luck and off-cource new applications as moderator on the Dutch and International board.

**** WE STILL NEED A FEW MODERATORS FOR THE INTERNATIONAL BOARD THOUGH!!! ****

**** s**4**l WILL BE BACK ON MONDAY!!! ****

 
zijn we net allemaal verhuisd naar hier. het bevalt met hier wel

nitwit

 
Sluit mij volledig aan bij vorige posting.

Altijd op s**4**l gelezen maar niet gepost was een beetje bang eraf gegooit te worden.

Wel veel geleerd ondertussen.

Grtz,zipper

 
Nu heb ik geen banden meer met s**4**l , maar eraf gegooid worden door een topic met een vraag te plaatsen? nee zo erg was het ook weer niet :)

 
Mag ik vragen wat voor postings je dan doet?

Of je moet dan wel een heeeelllee domme vraag stellen

( domme vragen bestaan eigenlijk niet, niet vragen is eigenlijk veel dommer, teminste dat zei mijn leraar vroeger altijd! )

Of je taalgebruik is niet zuiver???

 
Hehe,schijnbaar is mijn berichtje niet overal in goede aarde gevallen.Het was zeker niet mijn bedoeling geweest om s**4**l of iemand anders in een slecht daglicht te stellen in tegendeel was er altijd zeer tevreden. Waarschijnlijk zal het wel aan mij gelegen hebben.

Wat taal gebruik beterft, ik ben zeker geen schelder of iemand die het vlug aan de stok krijg met andere personen. Soms wel eens wat schrijf foutjes. Al een hele tijd van school.

Sorry voor eventuele ongemakken,zipper

 
Wat betreft die seca-bak. Ik heb hier ook nog een mm9500 en ik betrap me er steeds weer op dat ik liever die gebruik :)

't is net of je de keuze hebt tussen een langzame en een snelle auto..

 
Originally posted by zipper Hehe,schijnbaar is mijn berichtje niet overal in goede aarde gevallen.Het was zeker niet mijn bedoeling geweest om s**4**l of iemand anders in een slecht daglicht te stellen in tegendeel was er altijd zeer tevreden. Waarschijnlijk zal het wel aan mij gelegen hebben.

 

 


Wat taal gebruik beterft, ik ben zeker geen schelder of iemand die het vlug aan de stok krijg met andere personen. Soms wel eens wat schrijf foutjes. Al een hele tijd van school.


 

 


Sorry voor eventuele ongemakken,zipper


 


ik ben verbaast ik heb zeer veel opgestoken bij s**4**l

en hoop dat ze een doorstart maken want door deze site en de informatie die daar op stond ben ik nu in staat om zelf alles te doen

 
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.Ik was gewoon te bang om iets te schrijven dus de schuld lag bij mij.Mijn gedacht was als ik maar verder kan leren. Nu kan ik nog niet alles maar toch al iets dank zij s**4**l.

Groeten,zipper

 
Het bevalt mij hier best eigenlijk.

( dit even ter info ).

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan