Sat4all terug van weggeweest

Status
Niet open voor verdere reacties.

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
s**4**l is terug open, ben daar juist eens gaan zien.

 
Hallo

Ik heb het gezien dat het terug was. En de eerste berichten zijn er al gepost. Dus het zal wel weer snel bekend worden. dat ze weer open zijn goeie concurent van Satfun dus.

Groetjes Valerie

 
En wij net denken dat de gestapo het land was uitgezet! .. Nou ja, champagne maar weer in de ijskast dan ..

LOL :)

 
Zo heb je niets, zo is iedereen er weer.

@Filofx, jongen niet zo negatief, alleen maar beter die 2 borden. kan prima naast elkaar bestaan denk ik.

 
@Fx

Ik heb in het verleden diverse postings van jou en nog iemand gelezen, ik weet dat jullie het behoorlijk aan de stok hebben met elkaar, wil je aub toch proberen ook een beetje volwassen te zijn en dit soort uitspraken niet hier neer te zetten, laten we er nou iets gezelligs van maken en doe dit soort ruzie's ergens anders uitvechten.

Hier is niemand bij gebaat.

Johnny Doe

 
hoop dat de nieuwe s**4**l ook weer blijft werken kwam daar ook altijd zeer graag chatbox werkt nog niet helaas i ook jammer dat die niet hier is, hopelijk komt die der wel

wisselde graag ideen uit in chat

gaus

 
@ Gauser, misschien wel even handig om te weten: Je moet om te kunnen chatten in satlounge wel even MIRC downloaden van http://www.irccity.nl

Dan vind je alle satboys weer terug. Zelfde channel, zelfde adres, alleen andere chatroom, #satlounge dus.

CU,

Greetz, Marciemarc

 
Als oud medwerker van s**4**l wens ik het huidige team een prettige voortzetting.

@Gauser

Wat betreft de chat.

De chat is een initiatief geweest van een van de s**4**l medewerkers, dankzij hem en een paar anderen is het uitgegroeid tot een leuke chat, toen we s**4**l verlieten hebben we besloten om de chat te houden echter leek ons de naam #s**4**l niet echt meer geschikt voor een onafhankelijke chat waar iedereen vertegenwoordigd mag zijn

Zo behoren de mensen van het satellite funboard en het satnerds funboard ook tot de dagelijkse leiding en bezoekers van het board, iets wat in een vorige constructie moelijk zo niet onmogelijk werdt gemaakt.

We gaan binnenkort een info pagina inschakelen en ik ben op dit moment op de momenten dat het gaat al 90% helpdesk om de mensen vertrouwd te laten raken met mirc en helpen de chat te bereiken.

Dus iedereen die de chat zoek is van harte welkom in #satlounge.

Regelmatige bezoekers die zich serieus met de hobby bezig houden zullen toegang krijgen tot een member room.

 
Correct.

Filo, aub niet van dit soort uitspraken op het board, dit kan en mag hier ook niet.

En daarmee close ik dit topic, er zijn inmiddels wel genoeg topics over s**4**l en iedereen die dit leest kan dus zien dat het weer open is.

Wij zullen s**4**l echter niet zien als een goede concurrent doch gewoon als een van de andere boards.

Satnerds is immers ook geen concurrent maar ook een van de andere boards. Elkaar beconcurreren is geen goede zaak, elk een eigen identiteit hebben wel.

Derhalve wensen we iedereen ook veel plezier toe, ongeacht waar hij gaat of staat.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan