M
Math
Op sat4all is afgelopen weekend mijn account gewist. Ik moest me opnieuw aanmelden. dat dus ook gedaan. pas 1 dag later werd mijn nieuwe account pas goed gekeurd. Toen heb ik tot 4x via de contact buton contact gezocht. Om het kort te houden ik had geschreven in verkapte vorm dat ik niet op een bepaald board kon komen. Vandaag dus in het beginnersforum hierop gereageerd en voor de 5de keer om antwoord gevraagt. En ja wel hoor opnieuw mijn account gewist door Toxic. Ik werd ook door Prutsie op gereageerd wat in ieder geval een beschaafd en net antwoord was. Opnieuw Toxic gevraagt of hij mijn maill/bericht wel goed had gelezen. Hij schreef n.l dat hij mijn account weer had gewist omdat ik niet via E-mail/pm had gedaan maar openlijk op het board. Hij schreef dat hij geen berichten mijnerzijds had ontvangen. Hier heb ik bevestigingen van dat ze mijn mail hebben ontvangen. Na mijn bericht aan Toxic heb ik Prusie netjes een antwoord gestuurd. In de tussen tijd was blijkbaar Toxic mijn mail aan het lezen en dreigde met een IP ban als ik niet met mijn berichten zou stoppen. Na het versturen van een bericht aan Prutsie is daarna mijn Ip geband. Blijkbaar leest Toxic Mail die niet voor hem bestemd is. Zo zie je maar
Kleuterschool 4all
P.S het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te ontketenen maar ik wilde het gewoon even kwijt.
Toxic als je dit leest veel succes met wissen en bannen maar ik heb je geschreven dat ik er weer op kom en dat is allang weer het geval. Wel onder een andere naam en niet via de kabel.
MJ46
Kleuterschool 4all
P.S het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te ontketenen maar ik wilde het gewoon even kwijt.
Toxic als je dit leest veel succes met wissen en bannen maar ik heb je geschreven dat ik er weer op kom en dat is allang weer het geval. Wel onder een andere naam en niet via de kabel.
MJ46