sat4all Toxic

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Math

Op sat4all is afgelopen weekend mijn account gewist. Ik moest me opnieuw aanmelden. dat dus ook gedaan. pas 1 dag later werd mijn nieuwe account pas goed gekeurd. Toen heb ik tot 4x via de contact buton contact gezocht. Om het kort te houden ik had geschreven in verkapte vorm dat ik niet op een bepaald board kon komen. Vandaag dus in het beginnersforum hierop gereageerd en voor de 5de keer om antwoord gevraagt. En ja wel hoor opnieuw mijn account gewist door Toxic. Ik werd ook door Prutsie op gereageerd wat in ieder geval een beschaafd en net antwoord was. Opnieuw Toxic gevraagt of hij mijn maill/bericht wel goed had gelezen. Hij schreef n.l dat hij mijn account weer had gewist omdat ik niet via E-mail/pm had gedaan maar openlijk op het board. Hij schreef dat hij geen berichten mijnerzijds had ontvangen. Hier heb ik bevestigingen van dat ze mijn mail hebben ontvangen. Na mijn bericht aan Toxic heb ik Prusie netjes een antwoord gestuurd. In de tussen tijd was blijkbaar Toxic mijn mail aan het lezen en dreigde met een IP ban als ik niet met mijn berichten zou stoppen. Na het versturen van een bericht aan Prutsie is daarna mijn Ip geband. Blijkbaar leest Toxic Mail die niet voor hem bestemd is. Zo zie je maar

Kleuterschool 4all

P.S het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te ontketenen maar ik wilde het gewoon even kwijt.

Toxic als je dit leest veel succes met wissen en bannen maar ik heb je geschreven dat ik er weer op kom en dat is allang weer het geval. Wel onder een andere naam en niet via de kabel.

MJ46

Jaja, en dan hier op een ander board wat komen braken? Zoek het daar op dat board lekker uit. Wat mij betreft zou het voldoende zijn je ook hier een ban te geven.

Het is ook verkeerd geplaatst: Duckforum. Mogelijk kan je ergens een Sat4All forum vinden. Heel misschien nog Off-Topic. Maar in ieder geval niet hier op de Ducksite!

Dus.

Ik kom ook op dit board al de nodige jaren met veel plezier.
ik heb alleen maar aan willen geven hoe men daar met mensen om gaat.

Mooi. Zelf ben ik er niet in ge?nteresseerd. Maar nog een suggestie... Doe ook meteen een verslag van je lokale:
  • - Bakker
    - Slager
    - Hema
    - Supermarkt
    - Kroeg
    - Fietsenmaker
    - Satelierboer... euh... dealer
    - Koffiesjop
    - Snackbar
    - etc.
Wel aardig om hun reactie over jou er bij te hebben. Weer eens wat anders dan een soap op rtl of sbs. :)

Had ik graag gedaan maar de rij lokale winkels zijn er in ons dorp niet. dus is geen verslag mogelijk

Ik ben met KK eens (hoe kan het ook anders) dat dit simpelweg board vervuiling is.
Iedereen weet dat Sat4all geen echt board is, ze hebben allen veel gebruikers. Jouw ongenoegen intresseert me geen bal.
Ik heb het hier gezellig, ik kijk wel eens op sat4all, maar om nu te zeggen; goh, wat draagt het bij aan een satgemeeschap... nee, het enige wat ze doen zijn gasten zoals jij van ons board af te houden...

G

(ow, ik kom hier ook al de nodige jaren, en dus van voor het vaste url)

Ik kan me de reactie van Math wel voorstellen want als je dood gezwegen wordt op een board en je kan geen weerwoord geven dat is niet fijn en met en ip ban zijn ze daar wel erg snel mee want mee lezen mag dan ook al niet meer ?

een zeer zwakke en laffe instelling vindt ik !

QUOTE]Originally posted by BiG_G
Ik ben met KK eens (hoe kan het ook anders) dat dit simpelweg board vervuiling is.
Iedereen weet dat Sat4all geen echt board is, ze hebben allen veel gebruikers. Jouw ongenoegen intresseert me geen bal.
Ik heb het hier gezellig, ik kijk wel eens op sat4all, maar om nu te zeggen; goh, wat draagt het bij aan een satgemeeschap... nee, het enige wat ze doen zijn gasten zoals jij van ons board af te houden...
(ow, ik kom hier ook al de nodige jaren, en dus van voor het vaste url)
[/QUOTE]

Wat een grote onzin allemaal!
Iedereen mag hier toch ongenoegen ventileren?
Als zijn ongenoegen niet interessant is,dan hoef je er toch niet op te reageren?
90% van de postings die hier worden gedaan is in de off topic.
En wat daar allemaal voor onzin staat is met geen pen te beschrijven.
Toch kun je best wel veel informatie op dat andere board vinden.
Dus het is onterecht om te zeggen dat, dat board geen bijdrage levert aan de sat gemeen schap.daar komt nog bij,dat het overgrote deel van deze leden hier daar toch stiekem een kijkje nemen.

dat is ook 1 van de reden waarom ik daar niet een user word want die toxic is net een maffiabaas maar eh m46 wat ik alleen niet snap is dat je het op de duckforum zet eigenlijk hebben ze hier niets mee te maken ga je het nou ook op alle ander boards zetten ik hoop het niet want dat zou dan misschien betekenen dat die vervelende toxic een beetje gelijk gaat krijgen dus ik adviseer je hou het hierbij en ga ook die board niet op maar ja je moet het zelf weten

Eerlijk gezegd vind ik ook dat KK en BIG_G een beetje hun boekje te buiten gaan.
Allereerst moet je het modereren aan de moderators overlaten.
Boardvervuiling? Nou.... dat is de hele off-topic sectie wel, nietwaar?

Verder heeft betreffende op een nette manier zijn mening geventileerd, zonder scheldwoorden te gebruiken of het hele andere board te verkrachten en ook duidelijk aangegeven dat hij van een andere moderator wel netjes antwoord kreeg.

Zeker gezien deze zin:
In de tussen tijd was blijkbaar Toxic mijn mail aan het lezen en dreigde met een IP ban als ik niet met mijn berichten zou stoppen. Na het versturen van een bericht aan Prutsie is daarna mijn Ip geband. Blijkbaar leest Toxic Mail die niet voor hem bestemd is.
Lijkt het me al terecht dat het bericht geplaatst wordt.

Voor de rest moet ieder zijn eigen keuze maken op welke plaatsen hij wel en niet wenst te gaan.
Het moet geen ruzie-discussie worden en met woorden gegooid worden.
Wat hier gebeurde was een ventilering van een mening en ook nog eens op een nette manier zoals ik ze voorheen nog nooit gezien heb.
Sorry, KK maar jouw reactie daarop vind ik dan ook vrij bot.

V.w.b. de plaatsing in Duckforum i.p.v. Off-topic. Ach, dat gebeurd dagelijks en ook best veel, men mag zich toch vergissen, nietwaar?

Het is absoluut niet mijn bedoeling om verder op welk board dan ook hierover te posten. Ik zal wel eerlijk zijn. Ik kom al enige jaren zowel op duck als op sat4all van geen van beiden heb ik tot afgelopen vrijdag waarschuwingen waar dan ook voor gehad. beide boarden waren mij even lief, en droegen beide bij aan mijn sat hobby waar ik veel plezier aan beleef.

Ik heb zelfs naar Duck geschreven dat ik erg veel waardering heb voor de mensen die het board instant houden wat ook telt voor de mensen op dit board maar ja ze gooien je er toch af.

Math

Dat noem ik nou eens duidelijke taal en ik voel het ook nog als een stuk steun blijkbaar voelen moderators op dit board beter dingen aan.

Math

Yep BT, je hebt gelijk. Ik las het nog even terug. Via pm heb ik een plezierige open (prive)discussie hierover met Math, maar dat is hier op het board niet terug te zien.

Inderdaad een beetje een slechte start, maar wel op een leuke wijze verder samen op pad.

Ik wil hier even melden dat de 1ste post van KK ook bij niet goed viel. Hij heeft mij een prive mail geschreven en daarna hebben nog over het een en ander gediscusieerd op een fijne en positieve manier. Dus tussen mij en KK is de lucht geklaart.

Math

Geweldig! We zijn allemaal mensen en elk mens kan wel eens een foutje maken, uitstekend als men het nadien op deze uiterst nette wijze rechtzet.
Klasse jongens!

KK is de beroerdste niet.....lol

En ik vond zijn eerste replay wel wat waarheid hebben.

GR Fred.

Originally posted by Black Tiger
Eerlijk gezegd vind ik ook dat KK en BIG_G een beetje hun boekje te buiten gaan.
Allereerst moet je het modereren aan de moderators overlaten.
Boardvervuiling? Nou.... dat is de hele off-topic sectie wel, nietwaar?

Euh, tis offtoppic, ik reageer op een post zoals ik het zie, met NETTE bewoordingen, ik scheld niet, hoe kan ik d?n m'n boekje te buiten gaan? Ik meende dat we hier juist wel redelijk vrij konden spreken, in tegenstelling tot sat4all.
Modderen is voor mij zowiezo niets, maar dat even er buiten gelaten.

Watbetreft de topic starter en zijn post;
Ik blijf bij mijn mening, hoewel ik het iets minder scherp kon schrijven.
Het puntje Sat4all en geen board, heeft mede te maken omdat een discussie als deze daar niet wordt toegestaan, sterker, ze flikkeren je er voor minder eraf. (hoe zat dat met vreiheid voor meningsuiting) Om die reden intresseert mij dat board niet.
Buiten het feit dat ik, als ik intresse had, wel daar zou zitten.
Buiten het feit dat TS sinds 2002 net de 15 posts gehaald heeft en dat ik daarmee kan en zal concluderen dat TS zich nog niet bezig heeft gehouden met het board, op zo'n wijze dat wij mogen mee-genieten van zijn opgedane kennis of zeer goed geplaatste vragen (waardoor anderen ook weer kunnen leren).

Zoals Aydin eveneens reageerde, ga je dit nu op elk board plaatsen?

Wat betreft SUPER;
Originally posted by super
Wat een grote onzin allemaal!
Iedereen mag hier toch ongenoegen ventileren?
Als zijn ongenoegen niet interessant is,dan hoef je er toch niet op te reageren?
90% van de postings die hier worden gedaan is in de off topic.
En wat daar allemaal voor onzin staat is met geen pen te beschrijven.
Toch kun je best wel veel informatie op dat andere board vinden.
Dus het is onterecht om te zeggen dat, dat board geen bijdrage levert aan de sat gemeen schap.daar komt nog bij,dat het overgrote deel van deze leden hier daar toch stiekem een kijkje nemen.
Waar en wat voor postings hiergedaan wordt is niet van belang, daar gaat het mij niet om. Het gaat mij er gewoon om, dat Math voor hetzelfde geld zijn nijd op sat4all uitspuugt over bv duckfiles.org.
Het gaat mij niet om iemand die 3 posts gedaan heeft en kan zeggen dat ik onzin schrijf.
Mijn menig schrijf ik op. Als daar (misschien een paar ietsiepietsie kleine) spaanders vallen, nou, lees mijn schrijfstijl en je weet dat ik er best scherp aan kan schrijven. Jammerdan.

Het is niet mijn bedoeling om Math hier onderuit te trappen, integendeel;

Math, hierbij wil ik mijn excusses aanbieden. Mijn tekst komt misschien wat hard over, maar het is niet mijn bedoeling om je eruit te trappen. Ik hoop oprecht dat je een gewaardeerd member hier wordt, net (zoals ik eigenlijk ook hoop) als ik. ;)

Als iemand nog opmerkingen heeft op mijn schrijfwijze;

Meld het gerust.

G

Ow, BT, ook aan jou excusses geboden, indien je mijn tekst niet geheel vind tot wat hoord...

Om mee te beginnen je excuus is aanvaard.
wat ik wel even kwijt wil is (is dus mijn mening) dat je zelf al aangeeft hoe het op sat4all gaat en dat je er voor erg weinig af geknikkerd wordt. Verder vind ik dat je een oordeel geeft over mijn 15 postings. Zeker het zijn er maar 15 en dit komt mede doordat ik vorig jaar ben verhuisd en toen een nieuw account heb aangemaakt. Dat ik meer op sat4all zat klopt, maar dat maakt voor mij Duck er niet minder op. Op sat4all had ik over de 300 postings als ik het goed heb maar het exacte aantal denk ik is niet van belang. Verder weet ik het nodige van programeren van Humax5400, samsung9500VIA en de Topfield4000 welke ik alle drie bezit. En als ik een mogelijkheid had om deze duscussie met de mensen van sat4all verder te voeren had ik hier zeker hier niks over gepost. En scherp iets opschrijven is niks mis mee want dat doe ik binnen mijn werk ook vaker als de situatie daar om vraagt. dat ik een super tecneut ben is zeker niet zo maar ook van EMU versies en het proggen ervan daar draai ik geen hand voor om.

Je ziet dat ik netjes en beleefd reageer en kan je verzekeren dat ik op de zelfde wijze dit naar de moderators van sat4all heb gedaan. In mijn laatste bericht aan Toxic vanmorgen heb ik hem alleen gevraagd of hij zich op zijn pik getrapt voelde. Dit nadat hij begon te dreigen met een IP ban.

Math

Big_G: Excuses aan mij zijn wat mij betreft niet nodig, mijn argumentatie dat je het boekje te buiten ging kwam vanuit deze teksten:

nee, het enige wat ze doen zijn gasten zoals jij van ons board af te houden...
Vond ik behoorlijk bot, omdat je Math volgens mij ook niet kent en hiermee onderstreepte je mijns inziens de ban-tekst van KK. Dat ging te ver.

Jouw ongenoegen intresseert me geen bal.
Persoonlijke mening, maar komt niet echt lekker over.
Op zich was je reply wel netjes, daar gaat het niet om.
Je zei ook nog iets van boardvervuiling en dat is een persoonlijke mening en dat mag je rustig ventileren maar dat kwam er zo niet uit naar voren en gecombineerd met die andere teksten kan dat al snel verkeerd opgevat worden.

En als Math het op elk board wenst te plaatsen dan is dat een keuze die hij dient te maken en waar anderen mijns inziens niets mee te maken hebben.

Gezien je nieuwe tekst ga ik er van uit dat je het zo bot niet bedoelt hebt, maar zuiver een eigen persoonlijke mening geventileerd hebt, maar twee van die reply's onder elkaar kwam toch wel op een bepaalde ongewenste manier over. En er was ook niet uit op te maken dat het zuiver een ventilatie was van een persoonlijke mening.
Dus vandaar mijn argumentatie om uit het geheel van die reactie, dat zo te stellen.

No hard feelings.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan