sat4all Toxic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je mannen ik ben altijd bang dat door dit soort postings een ellenlange discussie ontstaat welk forum nu wel of niet goed is..
Ik kan best begrijpen dat je je ongenoegen kwijt wil, maar denk niet dat dat op een ander forum nodig is...

Er is tussen sommige boarden al genoeg herrie en ellende omdat men elkaar het licht in de ogen niet gunt...

Ik vraag mij eigen nog wel eens af is de satboard nog wel een hobby afdeling of is het meer elkaar proberen te trappen en te beschuldigen, het valt me ook altijd op dat steeds dezelfde namen terugkomen, en altijd als er weer wat met de coderingen is gebeurt, is dit dan toch een afreageer van frustratie?????

Kom op mannen aan het werk en laat die botte hersens weer eens kraken en die providers weer eens zweten.....

mmmmm vreemd zie ik daar iemand van 2 walletjes eten.
dat is pas vies hahaha.

hij heeft ook een keer mijn account gewist

en ik ben opnieuw lid geworden en heb in een PM gezegd dat hij ook de eigenaar van KAARTENKONING is en als ie weer dat zou doen ...
Zou ik hem ff opzoeken !!!!
via via gehoord dat hij de eigenaar van kaartenkoning is ff een funkaartje gekocht en ik zei ik kom hem wel halen en kreeg het adres....
zo snel vond ik hem...
HIJ WOONT IN UDEN
met een CHRYSLER VOYAGER voor de deur met grote letters DREAM MULTIMEDIA erop...

jajaja we zoeken elkaar allemaal op in NL als ons iets niet zint.
Er wordt wat thee gedronken zo te horen.
Wat gezellig.....not...

Gaat een beetje de verkeerde kant op als we op die toer beginnen.

Rolo

Heb je gelijk in Rolo.
In dit geval lijkt me het beste dat het topic dicht kan. Inmiddels is wel bekend wat er gebeurd is, en het is ook bekend wat het beleid daar is. Daar leef je me, of daar leef je niet mee.
Wij veranderen er toch niets aan en dat is ook niet iets wat in onze bedoelingen ligt.
Ieder zijn eigen hobby... en regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan