sat4all

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wilhelm

Heb net met iemand gemaild die op s**4**l had gezegd dat TeeBee de boter goedkoper kan krijgen dan wij allemaal bij elkaar, binnen 1 minuut postje weg en registratie geschrapt. Wat is er nou langer bij TeeBee, zijn neus of zijn tenen.

 
Ik snap het probleem niet, aangezien iedereen die goede betrekkingen heeft met een handelaar dingen vaak goedkoper kan krijgen.

Van de andere kant snap ik de zin niet van het posten van zo'n bericht zoals diegene deed, dat heeft toch geen toegevoegde waarde?

Maar we hebben al eerder aangegeven dat het niet de bedoeling is, dat er hier ontevredenheid over andere boards wordt uitgesproken.

Elk board heeft zijn eigen identiteit en regels.

Bevalt dat niet? Wij kunnen er niets aan doen, net zoals er ook mensen zijn die het hier niet prettig vinden en ergens anders liever posten. Die boards kunnen er ook niets aan veranderen dat mensen zich hier niet thuis voelen.

Het is daarom het verstandigste hier verder ook geen discussies over op te starten.

Als iemand het ergens niet mee eens is lijkt het me dat diegene zich op het email adres van betreffend board kan melden met vragen, net zoals dat hier ook mogelijk is.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan