Sat4all

R

redcar01

Het is weer zover !! de boel ligt weer plat, niet door canaal+ maar door een luxe probleem van de boy's zelf.

Zullen ze lachen bij kanaal.

Mischien kan iemand mij vertellen wat er met de Chat gaat gebeuren?

Nog even de complimenten aan dit vernieuwde board.

Is helemaal te gek.

BT grote bewondering voor jou en de zijne.

Susses.

 
Dankjewel, maar de eer is niet aan mij alleen, ik kan het niet redden zonder de rest van het team, dus alle moderators bij elkaar en met name een persoon aan wie we heel veel te danken hebben voor wat betreft de server!

Dan wat betreft s**4**l. Het was geen luxe probleem maar echt een intern probleem, daar gaan we niet over uitwijden.

Wat betreft de chat, die gaat door, maar is onder een andere naam nu te vinden en het is echt gezellig.

De chat is nog altijd op irccity te vinden maar nu onder de naam #satlounge omdat men het eens was niet de naam s**4**l te kunnen aanhouden als men daar geen relatie meer mee heeft.

Hopelijk kunnen we bij de overgebleven boards de users opvangen en het zo gezellig mogelijk houden.

Bedankt voor de goede wensen!

 
Het verwonderde mij maar op het board staat nu te lezen dat ze er volledig mee stoppen en binnen 14 dagen definitief sluiten (spijtig)

 
BT bedrankt voor de snelle reply.

en jij en de Mods hou de boel in de lucht (of heeft die nou met zenderij te maken).

 
BT

de link naar je eigen site vind ik fantastisch (toch als je er op klikt zonder de naam te lezen)

suc6 met dit board deze moet zeker 50 jaar meegaan

 
eerst schrikken, s**4**l weg wat een pech

nu weer blij . het funboard is er weer bij

 
Zucht, s**4**l was altijd een enorme bron van informatie, heb er veel geleerd. Hopelijk kan dit Fun Board dezelfde kwaliteit brengen, succes !

 
Ik vind het toch wel jammer, lange tijd veel plezier beleeft op dat board, dus alle mensen die hier aan mee hebben gewerkt, BEDANKT.

 
Mijn eerste post op dit board, gelukkig was mijn naam die ik bij s**4**l gebruikte nog vrij. s**4**l, jammer dat ze ermee gestopt zijn. Heb me dus nu hier aangemeld. De domeinnaam van s**4**l wordt nu te koop aangeboden. Wellicht dat het door de nieuwe domeinnaambezitter alsnog wordt voortgezet.

 
De boer'npartij, daar hoor'n wij bij!

Gefeliciteerd met deze nieuwe site!

En wat s**4**l betreft: de lamers hebben blijkbaar gewonnen, Freek lacht zich een deuk --> Exit4all

Jammer, dat de ene na de andere satellietsite aan roddel', achterklap, scheldpartijen, afgunst, bedreigingen, etc ten onder gaat.

Blij dat jullie in elk geval terug zijn,

laat je niet kisten!

Digidirk

 
s**4**l is zeker niet aan bedreigingen e.d ten onder gegaan daar waren heel andere redenen voor.

 
hopelijk bedenken de mod van s**4**l zich nog

14 dagen is een mooie tijd om zich te bezinnen

groetjes wil

 
Denk dat je eerder kans maakt op het winnen van 20 miljoen in de oudjaarsloterij dan dat je kans maakt dan dat gebeurd :)

 
Hoi BT. Bedankt voor de prima uitleg in de email.

En wat betreft s**4**l, zijn ze weg? Ik ben er niet meer geweest sinds ik ineens een pw in moest tikken (toch was mijn email adres daar bekend). Nou ja, dan hebben we straks EEN steengoed bord dat is ook wel wat ;-)

Ik heb in een spaans documentje gezien dat ze via Cardwizzard115 een seca kaart in mode 3 hadden gebracht. Is dat echt mogelijk of weer een of andere grap?

 
vind ik dan zeer jammer want ben al vanaf mei bij jullie

lid en ik heb altijd met veel plezier op jullie site

gezeten

groetjes wil

 
Originally posted by Satwatcher Denk dat je eerder kans maakt op het winnen van 20 miljoen in de oudjaarsloterij dan dat je kans maakt dan dat gebeurd :)


Haha , dat is een goeie , die houden we erin :)

 
jammer van sat4.er schijnen toch nog goede boards over teblijven zoals dit een voorbeeld is. ga zo door en hopelijk nog een tiental jaren en verder suc6

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan